دانلود بازی Trials Evolution برای PC
دانلود بازی Trials Evolution برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trials Evolution برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1397 10 دیدگاه
11,653 بازدید

دانلود بازی Trials Evolution برای کامپیوتر

موتورسواری از کارهای خطرناک ولی لذت بخشی است که همه یک‌بار هم شده تجربه کرده‌ایم. بارها حرکات حرفه‌ای موتور کراس‌ها را دیده‌ایم و شوکه شده‌ایم و دلمان خواسته است که با موتور به دل صحرا بزنیم و این حرکات را تکرار کنیم. متأسفانه این کار هرکسی نیست ولی ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم! Trials Evolution یک بازی در سبک مسابقه‌ای است که بازیکن در آن کنترل یک موتورسوار را به دست می‌گیرد و باید از موانع سخت و طاقت‌فرسا بگذرد و پیش برود. بازی در نظر کاملاً ساده به نظر می‌رسد. شما کنترل موتورسوار و موتورسیکلتش را در اختیاردارید و باید گاز بدهید و ترمز بگیرید و خودتان را از موانع گوناگونی بگذرانید اما وقتی‌که چرخ موتورهایتان آرام‌آرام گلی شد، تازه می‌فهمید این بازی درواقع چقدر مشکل است. Trials Evolution توسط استدیو RedLynx تولیدشده است و همچنین کمپانی خوش‌نام Ubisoft نیز آن را برای Xbox 360 و رایانه‌های شخصی منتشر کرده است.

هدف اصلی بازی اتمام هر چه سریع‌تر مرحله و گذشت از تمامی موانع موجود است. بازی در محیطی سه‌بعدی قرار دارد اما فیزیک بازی دوبعدی است و بازیکن تنها قادر به حرکت دادن موتورسیکلت به عقب و جلو است. یکی از نکات جالب Trials Evolution این است که بازی به شما اجازه می‌دهد تا 4 بازیکن به‌طور هم‌زمان مرحله موجود را تجربه کنند و درنتیجه می‌توانید با استفاده از Xbox Live به دوستان خود وصل شوید و با آن‌ها مسابقه دهید و نشان دهید که رئیس کیست! هر چه مسابقات بیشتری را پشت سر بگذارید، پول بیشتری دریافت خواهید کرد و با استفاده از آن می‌توانید ظاهر موتورسوار و البته خود موتورسیکلت را بهبود بخشید. در بالاترین سطح بازی، مسیر اصلی منحنی خواهد شد و کمی به این‌طرف و آن‌طرف کشیده خواهید شد و کار سخت‌تری خواهید داشت. در حالت تک نفر حدود 50 زمین مسابقه در اختیار خواهید داشت و البته می‌توانید عملکرد خود را مانند مدال‌های به‌دست‌آمده و پول دریافت شده را در جدول اصلی ببینید و با استفاده از آن با دیگر بازیکنان مقایسه شوید.

یکی از قابلیت‌های جالب Trials Evolution بخش Editor آن است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مرحله موردعلاقه خودش را بسازد. این بازی ادامه‌دهنده نسخه قبلی به نام Trials HD است و قابلیت طراحی مراحل از این نسخه به نسخه جدید انتقال پیداکرده است. بازی حرفه‌ای‌ها را نیز فراموش نکرده است و اگر کد نویسی بلد هستید، می‌توانید با استفاده از زبان بصری بازی، یک سناریوی کاملاً جدید بسازید. ممکن است تنها موانع شمارا اذیت نکنند و آب‌وهوای بارانی و مه نیز ممکن است سد راه شما شوند. حسی که در پایان بردن مراحل بازی وجود دارد قابل وصف نیست و تازه اگر با دوستان خود بازی کنید و از همه آن‌ها جلو بزنید، برای چند روز می‌توانید حال آن‌ها را بگیرید! Trials Evoluiton امتیازات بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرده است و اگر عشق موتورسیکلت هستید، حالا وقتش رسیده است که کلاه خود را بپوشید و دسته‌موتور را بچرخانید و به امید فرودی بی‌خطر تک‌چرخ بزنید و از صحرا و حس رقابت بازی لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7 64-bit / Windows 8
Processor:Quad-core Intel or AMD CPU
Memory:4 GB RAM
Graphics:DirectX® 11 compliant, 1024 Mb video memory
DirectX®:11
Hard Drive:5 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows Vista SP2 or Windows 7
Processor:Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX® 10 compliant, 512 Mb video memory
DirectX®:11
Hard Drive:4 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Trials Evolution is a racing video game for the Xbox 360 and Microsoft Windows in which each player controls a motorcycle trials rider who traverses an obstacle course. The game was developed by RedLynx and published by Microsoft Studios. It is a follow up to Trials HD of 2009 and successor to several preceding Trials games by the same developers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    سلام ججوری کرکش کنم
    فایل کرکش کجاست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به وحید

      پشتیبانی

      سلام
      محتویات پوشه SKIDROW را در پوشه اصلی بازی کپی کنید

  • Avatar

    HOSSEIN

    مهمان

    سلام.من وقتی بازیرو میزنم برنامه آپلی باز میشه بعد داخل خود اون برنامه زده پلی ولی وقتی میزنمش بعضی موقع ها تصویر سیاه میشه بعضی موقع ها هم اصلا نمیاد نمیدونم مشکل از کجاست.لطفا کمک کنید.مرسی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به HOSSEIN

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام ، ایا بازی کرک داره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      مهمان

      سلام رضا عزیز.
      بله کرک داره.

  • Avatar

    majid

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم اون update واسه چیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به majid

      پشتیبانی

      سلام
      برای اجرای بهینه بازی

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام این بازی روی ویندوز 10 سازگاره؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      بله