Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی نهم

کیوان آمیرزاده 21 بهمن 1397 بدون دیدگاه
987 بازدید

چالش‌های هفته‌ی نهم فصل هفتم بازی در دسترس بازیکنان قرارگرفته است که در این مقاله قصد داریم تا به شما در کامل کردن آسان‌تر این چالش‌ها، راهنمایی کنیم. چالش‌های این هفته جذاب‌تر از هفته‌های پیشین هستند که کامل کردنشان را راحت‌تر می‌کند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- سه بار از آیتم آدم‌برفی استفاده کنید.

جدیداً آیتمی به بازی اضافه شده است که با استفاده کردن از آن، بازیکنان می‌توانند آدم‌برفی بسازند و شما با استفاده از 3 عدد از این آیتم، می‌توانید این چالش را کامل کنید.

Fortnite

2- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Retail Row فرود بیایید).

باز هم این چالش مرحله‌ی تکراری در این هفته نیز قرار دارد که شما باید مکان مشخص‌شده در هر مرحله را، دیدن کنید و دقت داشته باشید که در هر بازی، تنها یک مرحله را می‌توانید کامل کنید. برای باز شدن مرحله‌‌ی بعدی، باید مرحله‌ی اول چالش را کامل کنید.

3- 3 دشمن را در Junk Junction یا Retail Row بکشید.

Junk Junction یک هرج‌ومرج واقعی است که کشتن را هم سخت و هم آسان می‌کند! اگر اسلحه‌ای را پیدا کنید، مطمئن باشید که به راحتی می‌توانید سه نفر را بکشید اما اگر به دنبال آن هستید که بازی‌های منطقی‌تر و نرمال‌تری را داشته باشید، برای کامل کردن این چالش وارد Retail Row شوید. مود Solo بهترین گزینه برای کامل کردن این‌گونه چالش‌ها است.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- 10 بادکنک طلایی را بترکانید.

مکان بادکنک‌های طلایی بر روی عکس مشخص‌شده است و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را پیدا کنید و با شلیک گلوله در آن‌ها، این چالش را پیش ببرید. بهترین مود برای کامل کردن این چالش، مودهای LTM است چراکه کمترین مزاحمتی برای شما ایجاد خواهد شد.

Fortnite

5- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: رقصیدن در مکان مشخص‌شده).

کافی است تا به مکان‌های مشخص‌شده بر روی عکس بروید و شروع به رقصیدن کنید تا این چالش جلو برود. دقت داشته باشید که در یک بازی نمی‌توان چند مرحله را کامل کرد اما تمام سه مرحله مربوط به رقصیدن در مکانی خاص می‌شود. اگر می‌خواهید مزاحمت کمتری داشته باشید، وارد مودهای LTM شوید و به راحتی این چالش را کامل کنید. مکان اول بر روی تیر چراغ برق مشخص‌شده در عکس است، مکان دوم بیل‌بوردی است که به شکل قهوه است و مکان سوم بر روی سر یک سگ بسیار بزرگ است. ترتیب چالش‌ها بر روی عکس، از پایین به بالا است.

6- 3 نفر را با اسلحه‌ی شاتگان بکشید.

شما می‌توان این چالش را هم‌زمان با چالش سوم این هفته جلو ببرید و بهتر است وارد مودهای LTM یا Solo شوید. در این مود Solo احتمال دخالت افراد دیگر کمتر است و شما با سرعت بیشتری می‌توانید این چالش را کامل کنید. در مود LTM هم می‌توانید با سرعت بسیار بیشتری یک شاتگان پیدا کنید و به اشخاصی که بر روی زمین افتاده‌اند تیر بزنید تا آن‌ها را بکشید. اگر در بازی زیاد حرفه‌ای نیستید، با دیدن دشمن، به او شلیک نکنید و سعی کنید با نزدیک شدن به او، راحت‌تر با سلاح شاتگان چالش خود را جلو ببرید.

Fortnite

 

7- دو چالش زمانی را با استفاده از هواپیما کامل کنید.

این هفته، چالش‌های زمانی زیادی در آسمان بازی قرار گرفته است که شما باید 2 تا از آن‌ها را کامل کنید. دقت داشته باشید که اگر حس می‌کنید چالشی برای شما زیادی سخت است، نگران نباشید و به سرعت دنبال یک چالش جدید بگردید چراکه در کنار چالش‌های سخت، چند چالش بسیار ساده قرار گرفته است تا بازیکنان راحت‌تر بتوانند این چالش را کامل کنند.

Fortnite

در نهایت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که در نزدیکی مکان Shifty Shafts قرار دارد و بر روی عکس می‌توانید به‌صورت دقیق مکان آن را مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.