یحیی رحیمی

شایعه: روز 13 فوریه شاهد رویداد Nintendo Direct خواهیم بود

یحیی رحیمی 21 بهمن 1397 بدون دیدگاه
624 بازدید

هر چند که امسال شاهد یک مراسم سنتی نخواهیم بود و بر اساس گزاراشات منتشر شده از King Zell که پیشتر نیز اطلاعات کاملی از Pokemon Let’s Go را فاش کرده بود؛ قرار است که Nintendo Direct این چهارشنبه 13 فوریه میلادی در دسترس قرار گیرد.

بر اساس اطلاعات کمی که توسط این افراد منتشر شده است، Direct امسال ممکن است یکی از بزرگ ترین های این سالها باشد. نینتندو عنوان های Switch زیادی برای معرفی در دست دارد و اگر یادتان باشد خبر از 11 عنوان معرفی نشده از نینتندو دادیم. شایعه اصلی آن است که بازی Metroid Prime Trilogy ممکن است در این برنامه معرفی شود و البته نینتندو بازی های دیگری مانند Pikmin 3، Super Mario Maker 2 و البته نسخه دوبعدی Zelda را در دست دارد.

گفتنی است که معرفی کامل Pokemon Gen 8 نیز برای مراسم Nintendo Direct در نظر گرفته شده است و البته ممکن است که تمام این بازی ها روز چهارشنبه معرفی نشوند اما باید بگوییم که امسال قطعا شاهد آن‌ها خواهیم بود. با توجه به زمان مراسم امسال، می توانیم این احتمال را در نظر بگیریم که شاید از عنوان هایی مانند Fire Emblem: Three Houses که در بهار منتشر خواهد شد و البته Animal Crossing که معمولا یک بازی تابستانی است، بیشتر بشنویم. این تنها فرضیات و گمانه زنی است و در نتیجه آن‌ها را جدی نگیرید.

کمپانی نینتندو سال خوبی را پشت سر گذاشت و سود خوبی نیز دریافت کرد و حالا می خواهد که 2019 را به یکی از سالهای به یادماندنی خود تبدیل کند و برای این کار نیز بازی های فوق العاده ای در دست معرفی دارد. باید منتظر اخبار بیشتر در این مورد باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.