یحیی رحیمی

یکی از متقلبان بازی GTA Online به پرداخت 150 هزار دلار جریمه محکوم شد

یحیی رحیمی 20 بهمن 1397 بدون دیدگاه
2,582 بازدید

کمپانی Take-Two به تازگی موفق به پیروزی در یک دعوای حقوقی با فردی از ایالت فلوریدا شده است. این فرد ابزاری برای تقلب در GTA Online به نام Elusive توسعه داده بود و حالا با حکم دادگاه مجبور به پرداخت 150 هزار دلار به علاوه عدم رعایت حق کپی رایت بازی شده است.

بر اساس گزارشی که منتشر شده است، Elusive یک ابزار تقلب است که به تازگی تاثیر زیادی روی GTA Online داشته است و میزان سود بازی را دستخوش تغییر کرده است. این برنامه به بازیکنان اجازه می دهد تا پول بی نهایت تولید کنند که در نهایت باعث به هم خوردن تعادل بازی خواهد شد و موجب شاکی شدن تمام بازیکنان شده بود.

Take-Two که کمپانی مادر استدیو Rockstar Games است سال پیش یک شکایت علیه این فرد تنظیم کرد. جالب است که این برنامه پولی است با قیمت 10 تا 30 دلار به فروش می رسد که البته بعدها فروش آن متوقف شد. Take-Two با این فرد تماس گرفت و حتی تصمیم به رسیدن به معاهده ای خارج از دادگاه و در سکوت شد. این اقدامات جواب نداد و بالاخره موضوع به دادگاه کشیده شد و بالاخره فرد متقلب دستگیر شد.

دادگاه بعد از صحیت های طرفین به این نتیجه رسید که این فرد موفق به دفاع از خود نشده است و دادگاه فدرال نیویورک نیز بالاترین میزان جریمه را به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت در نظر گرفت که این میزان نیز 150 هزار دلار است. کمپانی Take-Two اعلام کرده است که این ابزار تقلب باعث ضرر 500 هزار دلاری شده است که البته این میزان جریمه نمی تواند جبران کننده این ضرر مالی باشد.

پیروزی Take-Two فصل جدیدی از مبارزه با هکرها و متقلبان را رقم زده است. همین سال پیش بود که Epic به دلیل تقلب در بازی Fortnite از یک کودک 14 ساله شکایت کرد. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.