یحیی رحیمی

تعداد کاربران Apex Legends به 10 میلیون نفر در 72 ساعت رسید!

یحیی رحیمی 20 بهمن 1397 بدون دیدگاه
739 بازدید

همین چند روز پیش بود که خبر از انتشار بازی Apex Legends دادیم و کسی فکرش را نمی کرد که این بازی بتواند به موفقیت برسد و بسیاری باور داشتند که بازار بازی های Battle Royale اشباع شده است. هر چه باشد این فکرها اشتباه بوده و Apex Legends تنها بعد از 24 ساعت موفق به جذب  2.5 میلیون بازیکن شد و حالا آمار از این حرف ها نیز بالا تر رفته است.

تنها در 72 ساعت بعد از انتشار بازی، شاهد رسیدن بازیکنان آن به 10 میلیون نفر هستیم! این آمار را رئیس استدیو Respawn به نام Vince Zampella بیان کرده است که از وب سایت اصلی بازی برای تبریک این موضوع استفاده کرده است. او گفته است که کار فوق العاده ای انجام داده اند و این موفقیت نتیجه آزمایش و خطاهای فراوان بوده است و همچنین بحث های زیادی تا رساندن بازی به اینجا انجام گرفته است:

ما می دانستیم که کشاندن فرانچایز به این سمت چقد ریسک دارد و اینکه کاملا بازی رایگانی داشته باشیم و تازه انتشار آن نیز کاملا یکدفعه باشد ریسک بزرگی بود. اما ما عاشق Apex Legends شدیم و واقعا می خواستم و احتیاج داشتم که دیگر بازیکنان نیز آن را بازی کنند. ما امیدواریم که شما نیز آن را به اندازه ما دوست داشته باشید اما هیچ گاه حتی در عجیب ترین رویاهایمان نیز نمی توانستیم انتظار پشتیبانی فوق العاده شما را داشته باشیم. از طرف تمام افراد حاضر در Respawn از شما برای اینکه به Apex Legends شانس امتحان کردن دادید متشکریم.

Apex Legends واقعا شروع فوق العاده ای داشت و حتی همین الان که برایتان می نویسیم، این بازی پر طرفدارترین بازی در شبکه Twitch است و واقعا این بازی نیز لایق همه موفقیت های کسب شده است. این اولین بازی نیست که موفق به انجام چنین کاری شده است و پیش تر Heartstone نیز همین کار را تکرار کرد و البته Overwatch نیز موفق به کسب همین میزان بازیکن بعد از 3 هفته شد.

Apex Legends برای تثیبت میزان بازیکن خود باید تلاش زیادی به خرج دهد. همان طور که می دانید Fortnite از 200 میلیون بازیکن گذشته است و در حال حاضر 10 میلیون بازیکن آنلاین نیز دارد. نظر شما چیست؟

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.