یحیی رحیمی

حدود 7.3 میلیون نسخه از Battlefield 5 به فروش رسیده است: هنوز دور از انتظار

یحیی رحیمی 18 بهمن 1397 بدون دیدگاه
668 بازدید

کمپانی EA اصلا سال خوبی را سپری نکرده است و حتی مدیرعامل این کمپانی نیز به عملکرد ضعیف خودشان اعتراف کرده است و عملکرد نامناسب در سه ماهه سوم سال را دلیل افت کمپانی قلمداد کرده است. به نظر می رسد که جدیدترین نسخه Battlefield ساخته استدیو DICE و کمپانی EA عملکرد مناسبی داشته است.

EA دیروز در کنفرانس مالی خود اعلام کرد که Battlefield 5 موفق به فروش 7.3 میلیون نسخه شده است که البته آمار بسیار خوبی است البته فروش این بازی هنوز دور از انتظار است و احتمالا دلیل آن عملکرد ضعیف کمپانی EA باشد که باعث افت 10 درصدی ارزش سهام این کمپانی نیز شده است. هر چه که باشد EA از این رقم راضی نیست و باور دارد که این بازی می توانست بسیار بیشتر از این حرف ها به فروش برسد.

به نظر می رسد که سران کمپانی انتظار فروش یک میلیون نسخه بیشتر داشتند و همچنین قرار است که Battlefield 5 مانند یک سرویس بلند مدت عمل کند و چیزی مانند Battlefield 4 و 1 نباشد که تنها بعد از طی عمر خود دیگر کسی به سراغ آن نرود و از یاد رود. EA برای رسیدن به چنین هدفی قرار است که به زودی یک بخش Battle Royale به این بازی اضافه کند و انتظار دارد که انتشار این بخش کمک زیادی به افزایش تعداد نسخه های فروخته شده بکند.

البته با انتشار Apex Legends کمی معادلات به هم ریخته است و حالا EA باید با بازی جدید خود نیز رقابت کند و در نتیجه وجود بازی های زیادی در سبک Battle Royale نیز می تواند برای مخاطب گیج کننده باشد و مشخص نیست که باید کدام یک از آن‌ها را بازی کند و واقعا مخاطب بازی های ویدیویی آنقدر وقت دارد که تک تک آن‌ها را روزانه بازی کند یا خیر؟

Battlefield 5 در حال حاضر برای کنسول های PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.