یحیی رحیمی

نام Microsoft Games Studios به Xbox Games Studios تغییر یافت

یحیی رحیمی 18 بهمن 1397 بدون دیدگاه
610 بازدید

مایکروسافت در زمینه استدیوهای بازی سازی خود جدی تر شده است و می خواهد که اختصاصی های بهتری برای کنسول خود بسازد. سونی پادشاهی بزرگی با عنوان های اختصاصی خود به راه انداخته است و واقعا رقابت با بازی هایی مانند The Last of Us و God of War به این سادگی نیست. مایکروسافت چند ماه پیش استدیوهای زیادی را تحت مالکیت خود درآورد و هدف اصلی تنها تقویت تیم بازی های خودش است.

به نظر می رسد که مایکروسافت از نام این مجموعه استدیو راضی نبوده است و به تازگی تغییری در این موضوع ایجاد کرده است و قرار است که از این به بعد نام Microsoft Games Studios به Xbox Games Studios تغییر پیدا کند. مایکروسافت این موضوع را در آخرین قسمت از برنامه Inside Xbox اعلام کرده است و به نظر می رسد که تجارت بازی های اختصاصی مایکروسافت جدی تر از این حرف ها باشد.

Xbox پلتفرمی است که عملکرد خوبی در زمینه تولید سخت افزار بازی و همچنین پشتیبانی مناسبی از PC داشته است و قرار است که کنسول Nintendo Switch و همچنین موبایل نیز به زودی به لیست دستگاه های پشتیبانی شده اضافه شوند. سرویس xCloud نیز بازی های مخصوص Xbox را به وسیله استیم به هر جایی که باشید انتقال خواهد داد. حالا تغییر جدید به این منظور است که قرار است آرام آرام Xbox همه جا ساکن شود و دیگر کسب و کار Xbox تنها مرتبط با بخش سخت افزار نباشد و ساخت بازی نیز زیر نظر همین برند قرار گیرد.

Xbox Games Studios قرار است که به زودی شروع به انتشار بازی های اختصاصی کند و احتمالا چند سالی تا انتشار اولین بازی فاصله داشته باشیم اما همه انتظار انتشار یک بازی خوب را از مایکروسافت دارند و طرفداران Xbox نیز با خرید استدیوهای جدید به آینده این برند بیش از پیش امیدوار شده اند. نظر شما در مورد Xbox چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.