یحیی رحیمی

Kronika یک شخصیت قابل بازی در Mortal Kombat 11 نخواهد بود

یحیی رحیمی 16 بهمن 1397 بدون دیدگاه
856 بازدید

Mortal Kombat 11 به تازگی معرفی شده است و تقریبا هیچ بازی را نمی توان به خشنی این یکی پیدا کرد و صحنه های زجر آور و با کیفیتی را از تریلرهای اولیه بازی مشاهده کرده ایم. همچنین شاهد شخصیت های جدیدی بودیم که قرار است بخشی از تجربه لذت بخش Mortal Kombat 11 باشند. از شخصیت های جدید می توان به Sonya Blade و Geras اشاره کرد که قابل انتخاب در منوی اصلی خواهند بود و می توانید از آن‌ها بهره ببرید.

به تازگی اطلاعاتی در مورد شخصیتی دریافت کرده ایم که قرار نیست بخشی از تجربه اصلی بازی باشد. Kronika که نگهدارنده زمان است و همچنین استاد Geras است به عنوان یک شخصیت بزرگ در بازی حاضر خواهد بود و احتمالا نقش بزرگی در داستان داشته باشد و البته یکی از غول های مرحله آخر باشد. خبر بد این است که Kronika قابل انتخاب و بازی کردن نخواهد بود.

این موضوع توسط پدیدآورنده سناریو بازی به نام Thiago Gomes تایید شده است و با توجه به اینکه او کنترل فضا و زمان را به دست دارد و نمی توان شخصیتی به این بزرگی را قابل بازی کردن طراحی کرد و همه دنیای بازی و منطق آن به هم خواهد ریخت. بسیاری امیدوار بودند که او قابل انتخاب و بازی باشد و این خبر بسیاری را نا امید ساخت. حداقل می شود جلوی او بازی کرد و در بخشی از داستان به او رسید.

اخیرا دریافته ایم که بازیکنان قادر به خرید و به دست آوردن لباس و زره در Mortal Kombat 11 خواهند اما تمامی آیتم ها تزئینی خواهند بود و البته تعدادی آیتم نیز در بازی وجود خواهند داشت که روی گیم پلی تاثیر خواهند گذاشت. خبرها حاکی از آن است که نسخه Beta بازی Mortal Kombat 11 در ماه مارس میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت و البته خود بازی نیز قرار است روز 23 آوریل برای کنسول های PS4، Xbox One، Switch و البته PC منتشر شود. می توانید در این لینک تمامی اطلاعات لازم در مورد Mortal Kombat 11 را بخوانید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.