یحیی رحیمی

بیش از 400 نفر در حال کار روی توسعه Cyberpunk 2077 هستند

یحیی رحیمی 15 بهمن 1397 بدون دیدگاه
534 بازدید

استدیو CD Projekt RED در بیان تاریخ انتشار بازی بعدی خودشان به نام Cyberpunk 2077 بسیار محافظه کارانه عمل کرده اند و تقریبا هیچ گونه اطلاعی از زمان انتشار این بازی نداریم. اما به جز آن اطلاعات زیادی در مورد بازی داریم و استدیو در این مورد از هیچ گونه مخفی کاری استفاده نکرده است. تقریبا چند هفته پیش بود که فهمیدیم توسعه بازی Cyberpunk 2077 دقیقا بعد از انتشار بسته الحاقی Blood and Wine برای Witcher 3 در سال 2016 شروع شده است و در نتیجه روند توسعه بازی به خوبی پیش می رود.

همچنین هفته پیش بود که فهمیدیم کارگردان بازی به نام Sebastian Stepie این استدیو را برای پیوستن به کمپانی Blizzard ترک کرد که موجب نگرانی بسیاری از طرفداران این استدیو و بازی Cyberpunk 2077 شد و بسیاری نگران عدم ادامه روند توسعه بازی بودند. بر اساس گزارشی که توسط یک وب سایت لهستانی منتشر شد، فهمیدیم که استدیو CD Projekt RED اهمیتی به جدا شدن وی نمی دهد و این کار هیچ گونه تاثیری روی پروژه نخواهد داشت.

استدیو بازی در ادامه گفته است که بیش از 400 نفر روی این پروژه کار می کنند و جدا شدن وی از استدیو تاثیری روی کار ندارد. این حرف ها را Karolina Gnas زده است که از دپارتمان سرمایه گذاری استدیو CD Projekt RED است و باور دارد افرادی که روی این بازی کار می کنند به اندازه کافی زیاد هستند که چنین جدایی تاثیری روی روند ساخت بازی نداشته باشد.

با توجه به تعداد افرادی که روی این پروژه کار می کنند، امیدواریم که هر چه زودتر شاهد انتشار Cyberpunk 2077 باشیم. هر چند که استدیو بازی در مورد تاریخ انتشار گفته است که هر وقت بازی آماده باشد، منتشر خواهد شد. گزارش های اخیر نیز صحبت از انتشار بازی در سال 2019 و سه ماهه آخر سال می دهند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.