یحیی رحیمی

بخش داستانی بازی Crackdown 3 بیش از 15 ساعت طول خواهد کشید

یحیی رحیمی 15 بهمن 1397 بدون دیدگاه
532 بازدید

فناوری فضای ابری از موضوعاتی بوده است که توسعه‌دهنده‌های بازی Crackdown 3 تمرکز ویژه‌ای روی آن داشته‌اند و این‌یکی از دلایل اصلی تأخیرهای زیاد بازی بوده است. با استفاده از فناوری فضای ابری ما شاهد سیستم تخریب فوق‌العاده‌ای در این بازی هستیم و در بخش Multiplayer آن قادر به تخریب تقریباً همه‌چیز با سلاح خود هستید و شاید این‌یکی از بهترین بخش‌های بازی باشد.

اخیراً کارگردان خلاق بازی به نام Joe Staten در گفتگویی در مورد بخش داستانی Crackdown 3 صحبت کرده است و در این مورد گفته است که مهم نیست بازی‌کننده به چه شکلی بازی می‌کند، برای هر فردی محتوای خاص خود را خواهد داشت. او در پاسخ به سؤال اینکه مهم‌ترین هدف بخش داستانی چیست، گفت که:

مشخصاً به شما یاد خواهد داد که چطور بازی کنید. توانایی‌های شما را برای بخش Multiplayer بالا خواهد برد و همچنین داستان دنیایی که در آن هستید را ارائه می‌دهد. طوری که من به قضیه نگاه می‌کنم این است که بازیکنان با یکدیگر متفاوت هستند و این دلیل گنجاندن بخش داستانی در بازی است. با توجه به‌روزی در آن قرار دارید، حس و حال شما فرق خواهد کرد. بعضی روزها حس می‌کنم که خیلی اجتماعی هستیم و بعضی روزها نیز اصلاً دوست ندارم باکسی صحبت کنم. بعضی روزها از همکاری لذت می‌برم و بعضی‌اوقات نیز حس مبارزه دارم. به نظر هر بازی که بتواند تمام این حس‌ها را ارضا کند بهترین بازی خواهد بود.

اما سؤال اصلی اینجاست که بخش داستانی بازی چه مقدار محتوا داخل خود خواهد داشت؟ بر اساس گفته‌های Staten، بازی Crackdown 3 دارای بیش از 15 ساعت محتوا خواهد بود. داستان را می‌توانید با دوست خود بازی کنید یا اینکه تجربه‌ای راحت و آرام از آن داشته باشید. Staten در این مورد گفت:

ما یک داستان 15 ساعته داریم و اگر می‌خواهید که روزگار بازیکنان دیگر را سیاه کنید یا اینکه واقعاً اهل مبارزه هستید، ما این بخش را نیز برای شما آماده کرده‌ایم. این دلیلی است که ما بخش داستانی را در بازی گنجانده‌ایم و می‌خواهیم وقتی‌که بازیکن در هنگام عرضه، وقتی‌که بازی را نصب کرد و با خود فکر کرد که خب الآن چطور باید Crackdown 3 را بازی کنم و من واقعاً اهل بازی آنلاین نیستم؛ ما جواب مناسبی برای این افراد داریم. امیدواریم که بازیکنان عاشق Crackdown شوند.

15 ساعت داستانی به نظر کم است و به‌خصوص برای بازی که در دنیای جهان باز بزرگی قرار دارد. اگر یادتان باشد Spider-Man تنها 20 ساعت داستان داشت و همه فکر می‌کردند که زمان پایینی است اما بعد از انتشار دیدیم که واقعاً زمان مناسبی بود. Crackdown 3 قرار است در تاریخ 15 فوریه برای Xbox One و PC منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.