یحیی رحیمی

ویدیو گیم پلی جدید Crackdown 3 سلاح و نبردهای جدید را نمایش می دهد

یحیی رحیمی 14 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,114 بازدید

چیزی تا انتشار رسمی بازی Crackdown 3 نمانده است و هر چه بیشتر از این بازی بدانیم به طور قطع لذت بیشتری از آن خواهیم برد. به همین دلیل ویدیوهای جدیدی از بخش داستانی بازی و گیم پلی آن منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست و شما را در تصمیم گیری برای خرید بازی یاری می رساند.

بخش هایی از داستان در این ویدیو نمایش داده می شود و در آخر نیز شاهد غول مرحله آخر ویدیو هستیم و یک نبرد جذاب را تماشا می کنیم. همان طور که می دانید تا به حال تنها ویدیوهایی از بخش Multiplayer و آنلاین بازی Crackdown 3 منتشر شده است و این جزو محدود مواقعی است که شاهد بخش داستانی بازی هستیم. البته ماه پیش نیز یک ویدیو کوتاه از بخش تک نفر بازی دیدیم که در آن Terry Crews به جای مامور Isaiah Jaxon بازی می کرد.

Crackdown 3 ابتدا در سال 2014 معرفی شد و این بازی ادامه دهنده راه نسخه های قبلی است و در سبک اکشن ماجراجویی قرار دارد و برای ویندوز و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه دوم بازی 9 سال پیش برای Xbox 360 منتشر شد و تاخیرهای زیادی جلوی راه Crackdown 3 بوده اند. جالب است که توسعه دهنده از پردازش ابری Azure برای بهبود بازی بهره برده است و در نتیجه قادر به نابود کردن هر چیزی در این بازی خواهید بود.

داستان بازی 10 سال بعد از Crackdown 3 روایت می شود و یک حمله تروریستی از منبعی نا مشخص قدرت سیاره را نابود می کند و آژانس وارد عمل می شود و به دنبال به دست آوردن کنترل دوباره است. بخش Multiplayer بازی جذاب ترین قسمت آن است و بخش های جالبی مانند Wrecking Zone را در خود جا داده است که در این مود می توانید هر چه که دستتان می رسد را نابود کنید و هیچ چیز جلو دار شما نیست.

قرار است که Crackdown 3 در تاریخ 15 فوریه برای PC و Xbox One منتشر شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.