دانلود بازی Warhammer Quest 2 The End Times برای PC
دانلود بازی Warhammer Quest 2 The End Times برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer Quest 2 The End Times برای PC

پارسی گیم 12 بهمن 1397 بدون دیدگاه
14,709 بازدید

دانلود بازی Warhammer Quest 2 The End Times برای کامپیوتر

تابه‌حال مسابقات گلادیاتورهای یونانی را دیده‌اید؟ همان مبارزانی که روی جان خود شرط بسته‌اند و با ورود به مسابقه باید تمام تلاششان را برای کشتن حریف به کار بگیرند وگرنه به سرنوشت بدی دچار می‌شوند. اگر دوست داشته‌اید که این مبارزات را تجربه کنید اما جان خود را به خطر نیندازید پس Warhammer Quest 2: The End Times بازی مناسبی برای شما خواهد بود. در این بازی شما باید جنگجویان خود را از میان منطقه جنگی به سیاه‌چاله‌هایی برای به دست آوردن پول و افتخار بکشانید. شمشیر بچرخانید و تا تیر دارید به قلب دشمن پرتاب کنید که حالا فرصت آرامش وجود ندارد و هرج‌ومرج دنیای شمارا لبریز کرده است. موفقیت در جنگ با جوایزی مانند سلاح و زره پاداش داده می‌شوند و باید خود را برای نبرد بعدی خود آماده کنید. Warhammer Quest 2: The End Times از بازی‌های سبک استراتژی و ماجراجویی است که توسط استدیو Perchang توسعه داده‌شده و روانه بازار شده است.

The End Times یک رویداد فانتزی در بازی است که در این حالت دنیا نابودشده است و تمامی نیروهای شر کنار یکدیگر جمع شده‌اند و قهرمانان ناامیدانه به دنبال بقا هستند. این حسی است که دنیای مخوف بازی به ما می‌دهد. در این عنوان هر بار به یک شهر سفر خواهید کرد و با جنگجویان خود به جنگ دشمن می‌پردازید و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید به شهر دیگر پناه ببرید. در ابتدا تنها 2 قهرمان در دسترس شما خواهد بود و باید با چند نبرد تیم خود را گسترش دهید و در آخر می‌توانید از بین قهرمانان زیادی تیم اصلی خود را انتخاب کنید. بازی چنان سخت نیست و در زمان کوتاهی تمام زیروبم آن را یاد خواهید گرفت. هرکدام از مناطق بازی دارای سیاه‌چاله‌هایی است که باید به نبرد در آن‌ها بپردازید. مراحل اصلی بازی را دوباره می‌توانید تجربه کنید اما مراحل فرعی یک‌بارمصرف خواهند بود و در صورت باخت باید شکست را قبول کنید. همه‌چیز در زمین مبارزه به امتیاز عمل بستگی خواهد داشت. بیشتر جنگجویان دارای 5 امتیاز عمل یا AP هستند و تعدادی کمی نیز 6 عدد دارند. حالا جالب اینجاست که دستورات شما به بازیکن از امتیاز کم خواهد کرد و به‌اندازه آن می‌توانید بجنگید.

ازآنجایی‌که هر عملی از شما امتیاز کم خواهد کرد، باید تجهیزات قدرتمندی را به زمین مسابقه ببرید. تنها فکر کنید که یک چرخاندن شمشیر 4 امتیاز لازم دارد و درنتیجه باید با دست‌پر به زمین مسابقه پا بگذارید. Warhammer Quest 2: The End Times دومین نسخه از این سری است و نسبت به نسخه اول پیشرفت‌های زیادی داشته است. بازی بسیار پایدار است و تقریباً هیچ‌گونه لگ و افت فریمی مشاهده نخواهید کرد. این بازی دقیقاً مصداق جمله آسان برای یادگیری و سخت برای حرفه‌ای شدن است. در Warhammer Quest 2: The End Times با یک گیم پلی فوق‌العاده درگیر کننده روبه‌رو هستید و باید در مقابل حملات بی‌مهابای دشمنان خود به مبارزه بپردازید و شم استراتژیک خود را به چالش بکشید. آیا قادر به شکست دادن نیروهای شر و شیطانی هستید؟ تنها مقدس‌ترین فرد در Warhammer Quest 2: The End Times زنده بیرون خواهد آمد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: Intel Core i3-530 or better
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 or better
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Warhammer Quest 2: The End Times, you will lead your warriors across a war torn land and into dungeons for wealth and glory! Swing swords, fire arrows and cast spells as you fight through the denizens of Chaos that threaten the Warhammer world. Success in battle is rewarded with new weapons, armours, skills and treasure.

Be on your guard as you travel through a world in turmoil. The road holds danger for the heedless traveller, but rich rewards for the wary hero.

– Explore three regions, each with their own enemy sets, objectives and multi-part campaign quests.
– Visit towns to barter in markets, discover new quests, and level up your warriors to gain new skills and gameplay possibilities.
– Paths between dungeons are littered with events and opportunities to improve your chance of victory in the next turn based battle!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.