کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی هشتم

کیوان آمیرزاده 11 بهمن 1397 بدون دیدگاه
671 بازدید

چالش‌های هفته‌ی هشتم فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفت که در آن‌ها، تمرکز کمتری بر روی کشتن بازیکنان شده است. در این مقاله به شما برای سریع‌تر کامل کردن این چالش‌ها کمک خواهیم کرد.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- در 3 بازی مختلف، از Cozy Campfire یا Launch Pad استفاده کنید.

برای کامل کردن این چالش، شما باید در سه بازی مختلف، یکی از این آیتم‌ها را که در بخش تله‌ها وجود دارد استفاده کنید. Campfire آیتمی است که یک کمپ آتشی کوچک را درست می‌کند که به نوار سلامتی ازدست‌رفته‌ی آنان اضافه می‌کند. Launch Pad هم آیتمی است که با رفتن بر روی آن، به هوا پرتاب می‌شوید. این دو آیتم را می‌توانید در مودهای LTM بازی، سریع‌تر پیدا کنید و دقت داشته باشید که بلافاصله از آن استفاده کنید قبل از آنکه توسط دشمنان کشته شوید.

2- 250 سازه بسازید.

بدون هیچ شک و شبهه‌ای، مودهای LTM بهترین گزینه برای کامل کردن این چالش هستند. این چالش از آن دسته چالش‌هایی است که به صورت خودکار پس از بازی‌های زیاد کامل می‌شود اما اگر دوست دارید در یک بازی به سرعت آن را کامل کنید، در مناطق جنگلی مثل Wailing Woods فرود بیایید و با قطع کردن درختان، شروع به ساخت سازه‌ها با چوب کنید و در یک یا دو بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید. تمرکز بر روی این چالش می‌تواند خسته‌کننده باشد و پیشنهاد ما این است که بیش‌ازاندازه بر روی آن تمرکز نکنید.

Fortnite

3- ستاره‌ی مخفی را پیدا کنید.

لازم نیست که به مکان‌های گفته شده در چالش بروید، یک راست به سمت Wailing Woods در مکان مشخص شده در عکس بروید و ستاره‌ی مخفی را پیدا کنید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: از Paradise Palms و Salty Springs در یک بازی، دیدن کنید).

در این چالش مرحله‌ای، شما باید از دو مکان مشخص شده در یک بازی دیدن کنید تا مرحله‌ی بعدی برای شما باز شود. مراحل بعدی، مناطق دورتری را برای دیدن در برابر شما قرار می‌دهد که با وارد شدن در مودهای LTM می‌توانید با کمترین مزاحمت، این چالش‌ها را کامل کنید.

5- 7 صندوق را در Shifty Shafts یا Lonely Lodge باز کنید.

در این چالش شما باید 7 صندوق را در این مکان‌ها به صورت ترکیبی باز کنید؛ مثلاً 3 صندوق را در یک مکان و 4 صندوق را در مکان دیگر یا حتی 7 صندوق را در یک مکان باز کنید. Shifty Shaft انتخاب بهتری برای باز کردن صندوق‌ها است چراکه صندوق‌ها در مکان‌های نسبتاً امنی قرار دارند و در حین باز کردن صندوق، احتمال کمتری وجود دارد که توسط بازیکنان دیگر کشته شوید.

6- در حین رانندگی کردن، به میزان 100 واحد به دشمنان آسیب برسانید.

وارد مود LTM شوید و قطعا یکی دو نفر را پیدا خواهید کرد که با ماشین به خط مقدم دشمن حمله می‌کنند! مهم نیست که در دو الی سه ثانیه کشته شوید، مهم آن است که در همین چند ثانیه، 100 واحد آسیب به دشمنان برسانید که استفاده از سلاح‌های RPG و نارنجک‌ها، بهترین انتخاب است. اگر هم با دوست خود بازی می‌کنید، به او بگویید تا با ماشین به سمت خط اصلی دشمنان برود و شما با تمام قدرت، هرچه تیر دارید را خالی کنید!

7- با سلاح‌های انفجاری، 3 نفر را بکشید.

این چالش را می‌توانید با چالش ششم ترکیب کنید و به سرعت آن را کامل کنید. سلاح‌های انفجاری، از RPG و نارنجک پرتاب کن‌ها تا خود نارنجک‌ها و دینامیت‌ها به‌حساب می‌آیند که صدمه‌ی شدیدی را به دشمنان وارد می‌کنند. پس تنها مشکل، پیدا کردن آن‌ها است که در مودهای LTM شانس بیشتری برای پیدا کردن این آیتم‌ها دارید.

در نهایت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که در منطقه‌ی Frosty Flights قرار دارد و مکان دقیق آن را می‌توانید بر روی عکس مشاهده کنید.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.