Metro Exodus
یحیی رحیمی

کمپانی Koch Media دلیل انتشار انحصاری Metro Exodus روی Epic Store است

یحیی رحیمی 10 بهمن 1397 بدون دیدگاه
644 بازدید

همان‌طور که می‌دانید بازی Metro Exodus قرار است برای یک سال به‌طور انحصاری روی فروشگاه Epic Games Store منتشر شود. THQ Nodric که مالک رسانه Koch Media است به‌تازگی اعلام کرده است که این تصمیم Koch Media بوده است که تصمیم گرفته است بازی به‌طور انحصاری روی Epic Games Store منتشر شود.

تنها چند هفته تا انتشار رسمی Metro Exodus فاصله‌داریم و انتظارات روزبه‌روز در حال بالا گرفتن است. همه‌چیز در آرامش کامل جلو می‌رفت که به‌یک‌باره تصمیم عجیبی گرفته شد و این بازی به لیست انحصاری‌های فروشگاه Epic Games اضافه شد. حالا معلوم شده است که این تصمیم توسط مالک این فرانچایز، Koch Media گرفته‌شده است.

کمپانی Valve از تغییر تصمیم ناشران بازی زیاد راضی نبوده است و این تصمیم را ناعادلانه توصیف کرده است. THQ Noridc که کمپانی ناشر بازی است به‌تازگی نقش خود را در اعمال این تصمیم عجیب بیان کرده است. جواب کوتاه این است که THQ Nordic که سال پیش مالک Metro به نام Koch Media و همچنین Deep Silver را خریداری کرده است؛ هیچ‌گونه دخالتی درروند تصمیم‌گیری نداشته است و این Koch Media است که وظیفه تصمیم‌گیری در مورد این فرانچایز را بر عهده دارد.

THQ Nordic در توییت خود روشن کرده است که به دنبال این نیست که هیچ‌کدام از بازی‌های خود را در آینده به‌طور انحصاری منتشر کند و به دنبال این است که چنین فرصتی به بازیکنان بدهد تا پلتفرمی که دوست دارند را انتخاب کنند و هرجایی که باشد از بازی لذت ببرند. به نظر می‌رسد که مسئله انحصاری کردن Metro Exodus چیزی خارج کمپانی THQ Nordic بوده است و به نظر زیاد کنترلی روی این فرانچایز ندارد.

تصمیم جنجال‌برانگیزی گرفته‌شده است و به همین دلیل THQ Nordic نیز به دنبال فاصله گرفتن از قضایای پیرامون بازی است و می‌خواهد همه‌چیز را سر کمپانی زیرمجموعه خود خراب کند. هرچند که این کمپانی بازی‌های انحصاری زمان‌دار دیگری نیز در حال انتشار دارد. گفتنی است که Metro Exodus در تاریخ 15 فوریه برای کنسول‌های نسل هشتم و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در حال حاضر این بازی باقیمت 50 دلار روی Epic Games Store در دسترس پیش‌خرید است.

منبع: DualSockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.