یحیی رحیمی

DLC اول Resident Evil 2 با افزودن شخصیت ها و سناریوهای جدید در فوریه منتشر می شود

یحیی رحیمی 9 بهمن 1397 4 دیدگاه
3,192 بازدید

چند روز پیش بود که خبر از توسعه DLC های مختلفی برای Resident Evil 2 دادیم و گفتیم که Capcom قرار است پشتیبانی مناسبی از این بازی به عمل آورد و تقریبا همه چیز از صفر شروع شده است. خبر خوبی برای طرفداران منتشر شده است و قرار در 15 فوریه بسته الحاقی جدیدی به نام Ghost Survivors را دریافت کنیم.

اما سوال اصلی این است که چه محتواهایی در این DLC قرار دارد. باید بگوییم که سه داستان از سه شخصیت جدید داریم که هیچ گاه قادر به خروج از Raccoon City نشدند. این سه سناریو جدید No Time to Mourn، Runaway و Forgotten Soldier نام دارند. اما بیایید کمی عمیق تر به این شخصیت های جدید نگاه کنیم. در داستان اصلی Resident Evil، مالک مغازه سلاح فروشی، Robert Kendo نام دارد وهمچنین دختر شهردار که Katherine Warren نام دارد، توسط Chief Irons کشته شده است.

شخصیت بعدی اما یک سرباز است که فعلا اطلاعاتی در مورد او نداریم. در زیر می توانید عکس های این سه شخصیت را ببینید. مشخص نیست که کدام یک از این داستان ها ابتدا منتشر خواهند شد و باید منتظر انتشار DLC بمانیم. همچنین 2 لباس قدیمی نیز قرار است برای خرید باز شوند و این دو همان لباس های قدیمی و نوستالژیک Claire و Leon در نسخه 1998 بازی است.

Resident Evil 2 جمعه گذشته به طور جهانی منتشر شد و تحسین همگان را به دنبال داشت. این بازی نمره های خوبی دریافت کرد و به تازگی می دانیم که در هفته اول خود بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته است و همین باعث تبدیل شدن Resident Evil 2 به دومین بازی پرفروش Capcom روی فروشگاه استیم شده است. کارگردان بازی نیز خبر خوبی برای طرفداران داشته است و احتمالا شاهد بازسازی نسخه سوم بازی به نام Resident Evil 3: Nemesis خواهیم بود.

نظر شما چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    سیامک

    مهمان

    با سلام خدمت شما
    ببخشید این dlc کی برای دانلود قرار می گیرد ؟ ممنون از شما بابت اطلاع رسانی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سیامک

      مدیر سایت

      سلام
      مشخص نیست، در صورت انتشار به مطلب دانلودی آن اضافه خواهد شد.

  • Avatar

    مهدی شریفی

    مهمان

    از کجا دانلود کنم ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی شریفی

      پشتیبانی

      سلام
      بزودی قرار می گیره.