دانلود بازی SimCity برای PC
دانلود بازی SimCity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی SimCity برای PC

پارسی گیم 9 بهمن 1397 75 دیدگاه
68,924 بازدید

دانلود بازی SimCity برای کامپیوتر

بارها پیش‌آمده است که از وضعیت شهر و محل زندگی‌تان ناراضی باشید و در ذهن خود شهر ایدئالتان را بسازید و اداره کنید. شاید بخواهید جای شهردار را پرکنید و بالاخره شهر را به آرامش برسانید. همین ایده باعث تولید بازی به نام SimCity شده است. SimCity یک بازی شهرسازی و در سبک شبیه‌سازی است که توسط استدیو Maxis توسعه داده‌شده است و Electronic Arts آن را برای رایانه‌های ویندوزی روانه بازار کرده است. شما حالا نقش شهردار شهر رؤیاهای خود را دارید و تمامی امکانات در دسترس شما است که رفاه را به خانه‌ها بیاورید و همان معماری که در ذهنتان است را پیاده کنید. این کار به‌آسانی که فکرش را می‌کنید نیست و مانند تمام شهرهای دیگر مشکلاتی پیش روی شما خواهند بود. جاده‌هایی که می‌سازید را باید ارتقا دهید و سرویس‌های مختلفی مانند پلیس و بیمارستان‌ها وجود دارند که باید به آن‌ها رسیدگی کنید.

آقای شهردار باید بگوییم که شما در این راه تنها نیستید و راهنمایی‌هایی برای یادگرفتن زیروبم کار به شما ارائه می‌شود و همچنین موسیقی انرژی‌بخش شما هیجان کار را بالا می‌برد. SimCity از موتور GlassBox استفاده می‌کند و در صورت زوم کردن می‌توانید جزئیات کامل شهر خود را ببینید و بوی زنده شهر را حس کنید. سه نوع کاربری مختلف وجود دارند و می‌توانید یک زمین خالی را مسکونی، تجاری و یا صنعتی تعریف کنید و بالاخره باید به فکر درآمد مردم خود نیز باشید وگرنه شهر شما را ترک خواهند کرد و ورشکست خواهید شد. در این بازی همه‌چیز در نظر گرفته‌شده است و حتی باید به فکر آلودگی هوا و همچنین سیستم آب و فاضلاب و البته سیستم حمل‌ونقل باشید. بستگی به اینکه چه مقدار شهر خود را گسترش دهید، سیستم حمل‌ونقل گوناگونی را برای حمل‌ونقل مردم خود باید ایجاد کنید. می‌توانید از اتوبوس‌های شهری و یا مترو استفاده کنید و در صورت پیشرفت در بازی می‌توانید فرودگاه نیز تأسیس کنید و حتی توریست‌هایی را به شهر خود بکشانید و درآمد کسب کنید.

بازی اصلاً پیچیدگی خاصی ندارد و بعدازاینکه اسمی برای شهر خود انتخاب کردید، به ساخت خانه‌ها و مراکز صنعتی می‌پردازید و کم‌کم سروکله مشکلات پیش می‌آیند. یکی از عجیب‌ترین مشکلاتی که با آن مواجه خواهید شد، حمله دایناسورها و هیولاها به شهر است که واقعاً بازیکن را به چالش می‌کشاند. بسته‌های الحاقی مختلفی نیز به SimCity اضافه‌شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آن شهرهای آینده و برج‌های چندین طبقه را تجربه کنید و به قولی شهر خود را باکلاس کنید. SimCity یک شهر مجازی را پیش روی شما قرار می‌دهد و این فرصت را به بازیکن می‌دهد تا خود را به چالش بکشد و شم مدیریتی خود را امتحان کند. SimCity از آن بازی‌هایی است که روزها شمارا به چالش می‌کشد و حس خوبی را در بازیکن برمی‌انگیزد. دیدن اینکه شهری با دستان شما رشد کند حس خوبی را منتقل می‌کند. همین‌الان آماده شوید و پشت میز ریاست خود بنشینید. همه آماده فرمان شما هستند آقای شهردار!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better or Intel Core 2 Duo Processor 2.0GHz or better
Minimum OS: Windows XP/Vista/7
Memory: 2GB RAM
Hard Drive: 12GB HD Space
Graphics Card: ATI Radeon HD 2600 or better*, NVIDIA 7800 or better*, Intel HD Graphics or better*
Broadband Internet: Minimum 256 kbps download, 64 kbps upload
*Minimum of 256MB of on-board RAM and Shader 3.0 or better support.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

SimCity is an open-ended city-building video game series originally designed by Will Wright. The first game in the series, SimCity, was published by Maxis in 1989. The success of SimCity sparked the creation of several sequels and many other spin-off “Sim” titles, including 2000’s The Sims, which itself became a best-selling computer game and franchise. In the SimCity games, the player develops a city from a patch of undeveloped land. The player controls where to place development zones, infrastructure like roads and power plants, landmarks, and public services such as schools, parks, hospitals and fire stations. The player also determines the tax rate, the budget, and social policy. The city is populated by “Sims”, simulated persons, who live in the city created by the player. The three development zone types are the major areas in which Sims inhabit: residential zones for houses and apartment buildings; commercial zones for shops and offices; industrial zone for factories, warehouses, laboratories and farms.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

این نسخه به همراه بازی اصلی و بسته های الحاقی زیر خواهد بود:

Cities Of Tomorrow Expansion Pack
Airspace Set
Amusement Park
Attraction Set
British City Set
French City Set
German City Set
Heroes & Villains Set
Houses of Worship
Media Markt
Metro Building
Micromania Shop Set
Nissan LEAF
Play shop
Progressive Insurence Set
Red Cross Disaster Relief Set
Telia Store

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه
  • Avatar

    ابولفضل

    مهمان

    موقعه نصب میگه باید روی کوالیتی تراست اسمال کلیک کنم تا قفل صفحه باز بشه
    من میزنم ولی باز نمیشه که بازیو نصب کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    armin

    مهمان

    ببخشید برای من کلید لیسانس میخواد باید چیکار کنم ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      mojtaba در پاسخ به armin

      مهمان

      باید بری دانشگاه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه