یحیی رحیمی

مشکلات ورود به بازی Anthem به جان بازی های FIFA 19 و Battlefield 5 نیز افتاد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,235 بازدید

به تازگی نسخه دمد بازی Anthem منتشر شده است و این بازی به صورت خصوصی در اختیار تعدادی از بازیکنان قرار گرفته است و همین فشار زیادی به سرورهای EA وارد کرده است. به نظر می رسد که بازی های زیادی از این موضوع رنج می برند و سرورهای Anthem نیز به آخرین حد ظرفیت خود رسیده اند.

بازیکنان از مشکل ورود به حساب های خود در بازی هایی مانند FIFA 19، Battlefield 5 و StarWars Battlefront 2 شکایت کرده اند. گفتنی است که نسخه دمو بازی Anthem از دیروز در دسترس افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند قرار گرفته است و تنها بعد از چند دقیقه از آنلاین شدن بازی، سرورهای Anthem با مشکلاتی مواجه شدند و دیگر امکان ورود به بازی قطع شد.

بخش پشتیبانی کمپانی EA در بیانیه ای اعلام کرده است که توسعه دهندگان در حال تلاش برای رفع مشکل هستند و به زودی سرورها آزاد خواهند شد. مشکل تنها به Anthem مربوط بود که کم کم به بازی های دیگر نیز انتقال یافت و تمامی بازی های EA با مشکلات ورود مواجه شدند. بعضی از بازیکنان برایشان سوال بود که این مشکل ناشی از Anthem است یا خیر و EA در پاسخ گفت که این موضوع به سرور جداگانه ای مربوط نیست و مشکل سراسری است.

یکی از کارشناسان EA در توییتی بیان کرد که این موضوع به کرات از او سوال شده است و در حال حاضر مشکل از سیستم ورود Origin است و حتی وجود یک سرور برای هر بازیکنی در سراسر جهان نیز کمکی به حل مشکل نخواهد کرد. همچنین او گفته است که اگر قادر به ورود نباشید نمی توانید از بخش آنلاین استفاده کنید. جالب است که صفحه بازی Anthem از آنلاین بودن سرور ها خبر می دهد و معلوم نیست مشکل از کجا است. مشکل همچنان پا برجاست و کاربران Xbox One نیز به نسبت با مشکل جدی تری برخورد کرده اند.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.