The Last of Us 2
یحیی رحیمی

آهنگ ساز The Last of Us 2: به زودی شاهد عرضه بازی خواهیم بود!

یحیی رحیمی 7 بهمن 1397 بدون دیدگاه
628 بازدید

یکی از بازی هایی که از زمان کنفرانس E3 امسال نامرئی بوده است همین ساخته جدید استدیو Naughty Dog به نام The Last of Us Part 2 است. سونی از حضور در کنفرانس های PlayStation Experience 2018 خودداری کرد و همچنین هیچ گونه تریلری از بازی در رویداد The Games Awards 2018 منتشر نکرد و همچنین قرار نیست که استدیو بازی در مراسم E3 2019 نیز حاضر باشد.

در نتیجه بسیاری از طرفداران بازی اظهار نگرانی کرده بودند که چه زمانی اطلاعات جدیدی را از The Last of Us 2 دریافت خواهیم کرد. بر اساس گفته های آهنگ ساز بازی به نام Gustavo Santaolalla، به زودی شاهد انتشار و شنیدن خبرهای جدیدی خواهیم بود. او که در حال نمایش کارهایش در کشور کویت بوده است، توسط یکی از کاربران ردیت گیر انداخته می شود و Santaolalla نیز در مورد اجرای آهنگ هایی از بازی اول با او صحبت کرد.

The Last of Us Part II

او در ادامه کمی از موسیقی متن The Last of Us 2 را نیز اجرا کرد که و گفت که بازی خیلی زود منتشر می شود. مشخص نیست که منظور او سال 2019 بوده است یا اینکه چیز دیگری در سر دارد. به هر حال ادیتور سابق IGN نیز به تازگی صحبت از انتشار بازی در سال 2019 کرده است و البته بعد از مدتی توییت های خود را پاک کرد و توسط افراد زیادی مورد هجمه قرار گرفت و در آخر اعتراف کرد که بعضی چیزها ممکن است تغییر کنند و به همین دلیل آن را حذف کرده است.

همچنین بعضی از افراد خبر از وجود برنامه ای در اواسط سال 2019 می دهند و قرار است که سونی در آن مراسم از کنسول جدید خود به نام PS5 رونمایی کند و شاید اطلاعات بیشتری را در آن مراسم دریافت کنیم. به هر حال چیزی تا انشار The Last of Us 2 نمانده است و برای دریافت اطلاعات بیشتر باید چند ماه صبر کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.