یحیی رحیمی

آپدیت جدید PUBG تفنگ ها و ماشین های جدید را اضافه می کند

یحیی رحیمی 5 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,241 بازدید

به تازگی مپ جدیدی به نام Vikendi به بازی PUBG اضافه شده است که فصل زمستان را به ارمغان آورده است. این مپ باعث بازگشت تعدادی از بازیکنان به بازی نیز شده است و حالا در ادامه سیر آپدیت های متنوع PUBG، شاهد به روزرسانی بزرگی هستیم که همه را به وجد خواهد آورد.

یکی از تنفگ های جدید بازی Bizon نام دارد. این تفنگ یک SMG خوش دست است که مختص مپ Vikendi است و از گلوله های 9 میلی متری استفاده می کند که هر خشاب آن 53 گلوله را جا می دهد. یکی دیگر از قابلیت های جدید، یک دوربین به نام Canted Sight است که برای تفنگ های دارای دو دوربین به کار می رود. می توانید از هر دو دوربین استفاده کنید و با استفاده از Canted Sight زاویه تیراندازی بهتری داشته باشید.

در مورد وسایل نقلیه جدید باید بگوییم که Snowbike جدیدی در راه است که ظاهری مانند موتورسیلکت دارد و روی برف به خوبی عمل می کند. این وسیله نقلیه را تنها می توانید در Vikendi پیدا کنید. اگر سوار بر Snowbike هستید مواظب خود باشید که ماشین بسیار حساسی است و به راحتی از بین می رود. یکی از قابلیت های جذاب اضافه شده، مهتاب در شب های تار PUBG است!

در اواسط شب قادر به دیدن ماه کامل هستید و نور ماه در پیدا کردن دشمنان به شما کمک خواهند کرد. همچنین شفق قطبی نیز به زیبای بازی کمک زیادی کرده است. در مورد گیم پلی بازی باید بگوییم که میزان صدمه وارد شده به ضدگلوله بازیکن اصلاح شده است. هنگام پرتاب نارجنک یا هر سلاح قابل پرتابی نیز هدایت بهتری را قبل از پرتاب آن به سمت دشمن دریافت خواهید کرد. همچنین تغییراتی در زمینه میزان صدمه وارده سلاح ها ایجاد شده است که تعادل را در بازی فراهم می کند.

گفتنی است این آپدیت در حال تست روی سرورهای فرعی بازی است و قرار است به زودی برای همگان منتشر شود.

منبع: PUBG

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.