Fortnite
یحیی رحیمی

Netflix: بازی Fortnite را رقیب جدی تری از شبکه HBO می دانیم

یحیی رحیمی 2 بهمن 1397 1 دیدگاه
839 بازدید

همه از موفقیت Fortnite در کسب درآمد بی سابقه آگاه هستند و همین نگرانی های جدی را در صنعت بازی های ویدویی ایجاد کرده است. این تنها ناشران بازی نیستند که نگران این وضع هستند، بلکه استدیوهای ساخت فیلم و سریال نیز به تازگی نگرانی خود را نشان داده اند.

شبکه تلویزیونی آنلاین Netflix در نامه ای به سرمایه گذاران خود گفته است که صنعت استریم ویدیو رقابت جدی تری با Fortnite در مقایسه با HBO دارد. در ادامه Netflix اعتراف کرده است که کاربران خود را بیشتر به دلیل Fortnite از دست داده است و سرویس های استریم ویدیو جلو دار این شبکه تلویزیونی نیستند. اگر به گزارش مالی سه ماه اخر سال 2018 شبکه Netflix نگاه بیندازیم، می بینیم که این سرویس استریم ویدیو قادر به رشد 35 درصدی در میزان درآمد بوده است و همچنین 9 میلیون نفر نیز به کاربران اشتراکی خود اضافه کرده است.

Netflix در گزارش خود بیان کرده است که تنها 10 درصد صفحه های تلویزیون را در ایالات متحده به خود اختصاص داده است و این عدد برای موبایل پایین تر است اما رقابت جدی تری با Fortnite نسبت به HBO دارد. Fortnite سال گذشته حدود 8.3 میلیون بازیکن آنلاین داشت و همین باعث درآمد 2.4 میلیارد دلاری شد. بر عکس Netflix هیچ گاه آمار مشاهده فیلم و سریال های خود را منتشر نمی کند.

Netflix در گزارش خود بیان کرده است که تمرکز آن‌ها به هیچ وجه روی رقابت با Disney+ یا Amazon نیست و می خواهند تجربه کاربری شان را برای اعضا بالاتر ببرند و این گونه گوی رقابت را از دیگر بازیگران این عرصه ببرند. سال پیش بود که Fortnite منتشر شد و از آن زمان تا به حال محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و مثل اینکه تاثیر خود را روی دنیای فیلم و سریال نیز گذاشته است. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    بهروز

    مهمان

    فورتنایت عالی و بی رقیب هست

    پاسخ دهید