یحیی رحیمی

Capcom: احتمال انتشار DLC برای Resident Evil 2 وجود دارد

یحیی رحیمی 2 بهمن 1397 بدون دیدگاه
935 بازدید

چیزی تا انتشار نسخه بازسازی شده و مورد انتظار Resident Evil 2 نمانده است و بسیاری نگران این هستند که چه آینده ای در انتظار این بازی است و استدیو سازنده اصلا محتواهای جدیدی برای آن منتشر خواهد کرد یا اینکه تنها یک بازی سازی نوستالژیک مانند سری بازی های Call of Duty خواهد بود. این سوال وجود دارد که آیا هنگامی که Resident Evil 2 از مرحله انتشار عبور کند، پشتیبانی کاملی به همراه انتشار محتواهای جدیدی به عمل خواهد آمد یا خیر؟

کارگردان Resident Evil 2 و همچنین تهیه کننده بازی به تازگی گفتگویی کامل با یکی از وب سایت های بازی داشته اند و از آن‌ها سوال شده است که آیا هیچ گونه DLC برای نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 منتشر خواهد شد یا خیر. آن‌ها در جواب به این سوال گفته اند که فعلا تمام تمرکزشان روی انتشار نسخه پایه بازی است اما در ادامه اضافه کردند که تیم توسعه بازی در حال کار روی چیزی است که احتمال انتشار DLC و محتواهای جدید را بالا می برد.

باید صبر کرد و دید که Capcom چه برنامه هایی برای انتشار DLC دارد و می خواهد چه محتواهایی را در آن بگنجاند. محتوای داستانی زیادی شامل Fourth Survivor و Tofu در نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 گنجانده شده است و در کل با یک بازی تمام عیار روبه رو هستیم. در حال حاضر نمی دانیم که اصلا شاهد انتشار بسته الحاقی برای بازی خواهیم بود یا خیر اما امیدواریم این اتفاق بیافتد. با توجه به اینکه نسخه Demo بازی تقریبا توسط 2.3 میلیون نفر بازی شده است، Capcom باید تمرکز جدی روی توسعه بازی داشته باشد و اگر بخواهد مانند یک بازی قدیمی با آن برخورد کند، به طور قطع شاهد از دست دادن طرفداران خود خواهد شد.

گفتنی است که Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه یا 5 بهمن برای کنسول های PS4، Xbox One و همچنین PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.