یحیی رحیمی

لیست تغییرات آپدیت Battlefield 5: Tides of War Chapter 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 28 دی 1397 بدون دیدگاه
951 بازدید

محتوای Tides of War یک بسته الحاقی بعد از انتشار برای بازی Battlefield 5 است و حالا فصل دوم این بسته الحاقی فردا منتشر خواهد شد. این آپدیت یک حالت جدید به نام Squad Conquest را اضافه می کند و البته سلاح های جدید، ماشین های جدید و چالش های جدید نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که حالت co-op PvE در فوریه امسال منتشر خواهد شد. به هر حال در کنار محتوای جدید، تغییرات ریز و اندکی نیز برای بهبود تجربه بازیکن ایجاد شده است. DICE به تازگی لیست تغییرات به روزرسانی جدید را منتشر کرده است و اصلاحاتی در زمینه زمان مرگ و تجربه مرگ را اعمال کرده است. برای نمونه زمانی که می میرید، اسم دشمن شما در دنیای بازی نشان داده خواهد شد و همچنین دوربین نیز بازیکن را زوم و دنبال می کند.

پریدن در بازی بهبود یافته است و دیگر با لغزش در سراشیبی ها مواجه نخواهید شد. همچنین جهت گیری بهتری برای هنگامی که می خواهید از پنجره شکسته به طرف دیگر بروید در نظر گرفته شده است. در زیر می توانید تعدادی از تغییرات را مشاهده کنید.

حالت جدید: Squad Conquest

Squad Conquest یک نسخه جدی تر و سخت تر Conquest است که دو تیم باید در سه نقشه کوچک تر و تاکتیکی تر به مبارزه بپردازند. اسم این مپ ها Arras، Hamada و Rotterdam است. هر سه این نقشه ها از 16 بازیکن در دو تیم پشتیبانی کنند و همچنین محدودیت دسترسی به وسایل نقلیه نیز وجود دارد.

سلاح های جدید:

• ZK-383 (SMG)
• Modele 1944 (SA)
• M1922 (MMG)

مشکلات رفع شده و تغییرات:

اسم بازیکنی که شما را کشته است حالا در بازی نشان داده می شود و همچنین بازپخش نحوه کشته شدن توسط حریف نیز پخش خواهد شد که به فهم بازیکن در مورد نحوه مردنش کمک خواهد کرد. یک دوربین نیز بازیکن حریف را دنبال می کند و روی او زوم خواهد کرد.

دقت تصویر نشان داده شده گلوله های دریافتی از بازیکنان دیگر بالاتر رفته است و حالا خط شلیک گلوله کاملا مشخص است. پریدن بهتر شده است و دیگر مشکلی در جهش در تپه ها وجود ندارد. نحوه به زمین افتادن بازیکن هنگام مردن طبیعی تر شده است همچنین مشکلی که باعث میشد انیمیشن پر کردن گلوله گیر کند رفع شده است. در آخر اما زاویه تیراندازی در افق افزایش یافته است و به 40 درجه رسیده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.