یحیی رحیمی

بازگشت گلایدر مخصوص Fortnite در آپدیت جدید

یحیی رحیمی 28 دی 1397 بدون دیدگاه
516 بازدید

Epic Games قرار است گلایدر مخصوص گشت و گذار در نقشه را باز گرداند. این گلایدر در مقطع کوتاهی از سال گذشته تست شد و بازخوردهای منفی زیادی دریافت کرد و Epic نیز به همین دلیل آن را از Fortnite کنار گذاشت. حالا Epic به دنبال تغییرات جدی در این گلایدر است و قرار است در آپدیت بعدی شاهد انتشار آن باشیم.

این گلایدر به بازیکنان اجازه می دهد تا از گوشه های در ارتفاع بالای نقشه به نقاط دیگر سفر کنند و دقیقا همانند واقعیت به این طرف و آن طرف آسمان پرواز کنند. در نتیجه هر بازیکنی می توانند از بالاترین نقطه بپرد و به سلامت روی زمین بنشیند. این ویژگی به مدت کوتاهی امتحان شد و بازیکنان از اینکه تعادل بازی به هم خورده بود گلایه داشتند و به همین دلیل از بازی برداشته شد.

قرار است که پچ 7.20 این گلایدرها را به Fortnite بازگرداند اما این دفعه به عنوان یک آیتم قابل مصرف خواهد بود و بازیکنان باید آن را از نقشه بازی به دست بیاورند. این آیتم همچنین تمامی کوله پشتی شما را پر خواهد کرد و تنها به تعداد محدودی از آن می توانید استفاده کنید و بعد آن دیگر غیب خواهد شد. همچنین هنگام استفاده از این گلایدر نمی شود از لانچرها و موشک ها استفاده کرد و تنها روی قابلیت مهاجرتی آن تمرکز شده است.

به این دلیل که Fortnite بیشتر به عنوان یک سرویس عمل کند تا یک بازی جداگانه، ویژگی هایی مانند گلایدر یا Infinity Blade ممکن است جواب ندهد و به راحتی کنار گذاشته می شوند و بعدا دوباره می شود روی آن‌ها کار کرد. اگر بازی به این شکل نبود، مطمئنا حذف و اصلاحات جدید بسیار سخت می شد.
رقابت 14 روز از Fortnite نیز برای بار دیگر بازگشته است و همچنین فصل هفتم بازی نیز شروع شده است که می توانید راهنمایی آن را از پارسی گیم مشاهده کنید.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.