یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی Ace Combat 7: Skies Unknown مشخص شد

یحیی رحیمی 24 دی 1397 بدون دیدگاه
1,341 بازدید

Ace Combat 7: Skies Unknown یک بازی مبارزه ای و اکشن است که توسط استدیو Bandai Namco Entertainment توسعه یافته است. این بازی نسخه دیگری از سری بازی های Ace Kombat است و قرار است به زودی منتشر شود. داستان بازی در سال 2019 و میان جنگ بین Osean Federation و Kingdom of Erusea روایت می شود. این جنگ به نام جنگ دوم بین قاره ای شناخته می شود و بازیکن وظیفه جنگیدن در مقابل پهپادهای فوق هوشمند Erusea را دارد.

توسعه این بازی در سال 2015 شروع شد و قرار بود که در سال 2017 منتشر شود اما با تاخیر مواجه شد. مدت زیادی تا انتشار بازی نمانده است و شاید بخواهید بدانید که چه مقدار فضا برای نصب این بازی روی کنسول خود خالی کنید و قادر به تجربه پرواز با جت های فوق پیشرفته جنگی باشید. خبر خوب این است که تمام بازی را در زمان انتشار می شود دریافت کرد و دیگر خبری از فصل و قسمت های مختلف مثل دیگر بازی ها نیست.

فروشگاه های Xbox و PSN از حجم فایل نصبی Ace Combat 7: Skies Unknown پرده برداشته اند و حالا می دانیم که چه مقدار فضای خالی نیازمندیم. باید بگوییم که برای نصب نسخه PS4 بازی به 54 گیگابایت فضا نیاز دارید و این در حالی است که برای نصب نسخه Xbox تنها کافی است 36 گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

عجیب است که حجم نسخه Xbox بازی با PS4 اینقدر فاصله دارد و خیلی کم پیش می آید که اختلافی چنین فاحش وجود داشته باشد. البته این را باید در نظر گرفت که نسخه PS4 بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند و احتمالا این بخش نیز در فایل نصبی بازی گنجانده شده است.

Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ 18 ژانویه برای کنسول های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. اگر به دنبال این بازی هستید نظر خود را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.