یحیی رحیمی

کاور رسمی بازی Mortal Kombat 11 با حضور اسکورپیون منتشر شد

یحیی رحیمی 24 دی 1397 بدون دیدگاه
2,455 بازدید

Ed Boon که سازنده سری بازی های Mortal Kombat است به تازگی تصویری هنری از بازی جدید Mortal Kombat 11 منتشر کرده است. این بازی یازدهمین نسخه از سری بازی های Mortal Kombat است و ادامه نسخه قبلی به نام Mortal Komabt X است.

یکی از سورپرایزهایی که در مراسم Games Awards دیدیم، حضور Mortal Kombat 11 بود. NetherRealm که توسعه دهنده بازی است نسخه یازدهم را با تریلری پرقدرت معرفی کرده است و حالا Ed Boon گوشه ای از شخصیت محبوب بازی به نام Scorpion را به نمایش گذاشته است. Boon این تصویر را در حساب توییتر خود قرار داده است و شباهت بسیاری به Mortal Kombat X دارد.

تصویر خیلی مینیمالیستی شاهد هستیم که شخصیت اصلی بازی اسکورپیون را به تصویر کشیده است. این شخصیت در تریلر بازی نیز همراه دیگر کهنه کار بازی Raiden همراه بود. Neter Realm هنوز اطلاعات زیادی در مورد Mortal Combat 11 منتشر نکرده است اما بر اساس تریلر بازی می شود گفت که روند گیم پلی بازی دست نخورده است.

توسعه دهنده همچنین از بخش داستانی بازی رونمایی کرده است که در آن زمان خم می شود. در تریلر مشاهده کردیم که بعد از شکست خوردن Scorpion از Raiden، یک Scorpion دیگر سر و کله اش پیدا می شود و با لباس کلاسیک خود به جنگ ادامه می دهد.

طرفداران قادر به مشاهده جزئیات کامل Mortal Kombat 11 در تاریخ 17 ژانویه خواهند بود و در آن روز NetherRealm رویدادی در شبکه اجتماعی Twich برای معرفی کامل بازی خواهد داشت. در تاریخ 23 آوریل امسال نیز قادر به خرید این بازی برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch خواهید بود. همچنین می توانید بازی را پیش خرید کنید و شخصیت Shao Kahn را به عنوان جایزه هدیه بگیرید.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.