epic games store
یحیی رحیمی

خرید با پول محلی کشورها نیز به فروشگاه Epic Games اضافه شد

یحیی رحیمی 24 دی 1397 1 دیدگاه
3,079 بازدید

کمپانی Epic به تازگی فروشگاه بازی های ویدیویی خود را باز کرده است و به دنبال تبدیل به رقیب جدی برای استیم است. این فروشگاه در زمینه بازی های اختصاصی رویکردی جدی اتخاذ کرده است و می خواهد توجه همه کاربران استیم را به خود بکشد.

این فروشگاه هنوز در حد استیم نیست و حتی نزدیک استاندارد های آن نیز نشده است زیرا که با تعویض فروشگاه خود، ویژگی هایی مانند افتخارات کسب شده و Steam Workshop را از دست خواهید داد. فروشگاه Epic Games امروز قدم بزرگی برای نزدیک کردن رقابت به استیم برداشته است. Sergey Galyonkin که مالک وب سایت کاربردی SteamSpy است، در حال حاضر با Epic Games کار می کند.

او تایید کرده است که فروشگاه از ارز محلی 30 منطقه مختلف پشتیبانی می کند که در کل 130 کشور را پشتیبانی می کند و همچنین قرار است که این میزان رفته رفته بیشتر شود و به استیم برسد. فروشگاه Epic Games همچنین خط مشی های بازگشت دادن بازی را نیز تغییر داده است و حالا می توانید هر بازی که می خواهید را تا 14 روز بعد از خرید بازگردانید البته باید تنها 2 ساعت در حساب بازی وارد شده باشید.

این تصمیم خوبی برای مشتریان است و نشان دهنده آن است که Epic در رقابت با استیم و جذب بازیکنان جدید بسیار جدی است و نمی خواهد که سرنوشت فروشگاهش به شکست ختم شود. متن توییت های منتشر شده به شرح زیر است:

Epic Games Store حالا از 30 منظقه مختلف(130 کشور در مجموع) برای ارز محلی پشتیبانی می کند. ما هنوز قیمت گذاری منطقه ای برای تمام کشورها نداریم اما این تنها یک شروع است. ما برای بیشتر آن‌ها از دلار آمریکا استفاده می کنیم زیرا که اضافه کردن پول محلی زمان می برد.

ما همچنین سیاست بازگشت بازی را نیز تغییر داده ایم و حالا می توانید تا 14 روز بعد از خرید، بازی را بازگردانید. البته تنها باید 2 ساعت آن را بازی کرده باشید. تیم بازی در حال کار روی یک سرویس منحصر به فرد است اما در حال حاضر نیاز به اتصال به بخش پشتیبانی بازیکن دارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    نوید

    مهمان

    سلام پس برای خرید از اپیک گیمز هنوز به گیفت کارت یا مستر کارت نیاز داریم یا اینکه خودش تومان رو به دلار تبدیل میکنه?? خیلی برام جوابش مهمه

    پاسخ دهید