راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هفتم - هفته‌ی پنجم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی پنجم

کیوان آمیرزاده 22 دی 1397 بدون دیدگاه
698 بازدید

چالش‌های هفته‌ی پنجم فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفت که در این مقاله به شما در سریع‌تر کامل کردن این چالش‌ها، کمک خواهیم کرد. چالش‌های این هفته سخت نیستند اما به زمان نسبتاً بیشتری را نسبت به هفته‌های پیش‌نیاز دارند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Polar Peak فرود بیایید).

در 5 مرحله‌ی مختلف، شما باید در 5 منطقه‌ی مختلف فرود بیایید که البته در نظر داشته باشید که نمی‌توان بیش از یک مرحله را در یک بازی انجام داد. با کامل کردن مرحله‌ی اول، مرحله‌ی دوم پس از تمام شدن بازی فعلی، برای شما باز خواهد شد.

Fortnite

2- به میزان 5000 واحد به سازه‌های دشمن آسیب برسانید.

برای کامل کردن این چالش، وارد مودهای تیمی LTM شوید و شروع به نابود کردن سازه‌های تیم مقابل کنید. از اسلحه‌های انفجاری به خصوص دینامیت‌ها استفاده کنید تا به راحتی این چالش را کامل کنید. البته استفاده از mounted machine gun نیز می‌تواند به سرعت این چالش را برای شما کامل کند. اگر بخواهید در مود Solo این چالش را کامل کنید یا بگذارید که به صورت خودکار پس از بازی‌های معمولی کامل شود، به این زودی‌ها این چالش را کامل نخواهید کرد.

3- با استفاده از سلاح‌های خفه کن دار، 3 نفر را بکشید.

شما با استفاده از هر اسلحه‌ای که صدا خفه کن دار بر روی آن باشد، می‌توانید این چالش را جلو ببرید. در مود LTM یا Solo می‌توانید به سرعت این چالش را کامل کنید. دقت داشته باشید که اگر مود LTM را انتخاب کردید، دو اسلحه‌ی صدا خفه کن دار را با خود حمل کنید و بقیه‌ی جاهای خود را به آیتم‌های شیلد اختصاص دهید تا با افزایش قدرت بقای خود، راحت‌تر این چالش را در یک بازی کامل کنید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: بر روی یک water tower برقصید).

در این چالش مرحله‌ای، باید بر روی برج‌های بانکر مانندی که در نقشه‌ی بازی وجود دارد، برقصید. شما می‌توانید وارد منطقه‌ی Retail Row شوید تا مرحله‌ی اول این چالش را جلو ببرید. با کامل کردن مرحله‌ی اول، مرحله‌ی دوم بازی برای شما باز خواهد شد. کامل کردن این چالش، سختی خاصی ندارد و می‌توانید به سرعت این چالش را کامل کنید.

5- در مناطق Paradise Palm یا Wailing Woods، 7 صندوق باز کنید.

شما می‌توانید صندوق‌های بیشتری را در Paradise Palm نسبت به Wailing Woods پیدا کنید اما با توجه به اینکه اکثر بازیکنان از این فرمول پیروی می‌کنند، احتمالاً اگر وارد Wailing Woods شوید، راحت‌تر می‌توانید صندوق‌های مورد نظر را باز کنید. مود LTM بهترین مود برای کامل کردن این چالش است البته زمانی که هدف این مود، دور از این مناطق باشد.

Fortnite

6- ستاره‌ی مخفی شده را پیدا کنید.

شما باید با استفاده از سرنخ‌های موجود در سه مکان مختلف مشخص شده، یک ستاره‌ی مخفی را پیدا کنید اما شما می‌توانید مستقیماً به مکان مشخص‌شده بر روی عکس بروید و این چالش را به‌راحتی کامل کنید.

7- 3 دشمن که به شما از 5 متر نزدیک‌تر هستند را بکشید.

برای کامل کردن این چالش، باید تهاجمی‌تر از حالت عادی بازی کنید. سلاح‌های شاتگان و SMG می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای حمل کردن باشند و با پیدا کردن یک دشمن، سعی کنید با ساخت و ساز به او نزدیک شوید و سپس با استفاده از این اسلحه‌ها، از فاصله‌ی نزدیک، بازیکنان را بکشید. مود Squad یا LTM، گزینه‌ی خوبی برای تهاجم بازی کردن است چراکه بازیکنان انتظار کمتری دارند که دشمنان در این مود به صورت تهاجمی بازی کنند.

ستاره‌ی مخفی این هفته بین Happy Hamlet و Frost Flights قرار دارد که درون یک غار است. مکان دقیق آن را می‌توانید در عکس نگاه کنید.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.