یحیی رحیمی

پچ جدید Fallout 76 بیش از 150 مشکل متنوع را برطرف می سازد

یحیی رحیمی 21 دی 1397 بدون دیدگاه
655 بازدید

Fallout 76 از زمان انتشار تا به حال با مشکلات متنوعی دست و پنجه نرم کرده است و زیاد مورد اقبال عموم قرار نگرفت. Bethesda از آن زمان اقدام به ساخت آپدیتی مناسب برای رفع مشکلات کرده است و بالاخره شاهد انتشار این آپدیت بزرگ هستیم.

قرار بود که پچ جدید روز 14 ژانویه منتشر شود اما Bethesda قرار است امروز دهم ژانویه آپدیت را زودتر از موعد منتشر کند. این آپدیت ابتدا برای PC منتشر خواهد شد و هفته آینده نیز در دسترس بازیکنان PlayStation 4 و Xbox One خواهد بود.

به گفته استدیو، این آپدیت 150 مشکل گوناگون را برطرف می کند و همچنین مشکلاتی که توسط جامعه بازیکنان بازی گزارش شده اند در این پچ رفع شده اند و البته تمرکز جدی روی بهبود عملکرد و پایداری بازی صورت گرفته است. به طور خاص این آپدیت مشکلاتی در زمینه چالش ها و مراحل بازی را رفع می کند. همچنین باگ های تفنگ های بازی نیز در نظر گرفته شده اند.

انتشار آپدیت برای PC این فرصت را در اختیار Bethesda می گذارد که اصلاحات جزئی را قبل از انتشار پچ برای کنسول ها انجام دهد. گفته می شود که پچ دیگری نیز در کار است و قرار است که اواخر ماه ژانویه منتشر شود. این پچ قرار است مشکلات مروبوط به Legendary Mod را برطرف کند. در خبر دیگری از بازی، Bethesda قول داده است در صورت ورود به حساب Fallout 76 خود یک نسخه رایگان از Fallout Classic Collection را دریافت کنند. این نسخه از امروز در دسترس دانلود بازیکنان قرار گرفته است.

این آپدیت را می توانید از داخل بازی یا به صورت دستی از وب سایت اصلی بازی دریافت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.