یحیی رحیمی

کارگردان God of War: برنامه‌های ما برای انتشار DLC خیلی بلندپروازانه بود

یحیی رحیمی 21 دی 1397 بدون دیدگاه
687 بازدید

سال پیش بود که God of War بالاخره بعد از سه‌گانه‌ای موفق منتشر شد و تحسین همگان را برانگیخت. این بازی جوایز Game Awards را درو و سود زیادی نیز عاید سونی کرد. سونی این بازی را به‌عنوان یک تجربه آفلاین و کامل منتشر کرد و بازیکنان قادر به بازی داستان اصلی و همچنین چالش‌های سخت جداگانه بودند درحالی‌که آپدیت‌های جدید تنها قابلیت‌هایی مانند Photo Mode و New Game Plus را اضافه کردند.

God of War هیچ‌گاه محتواهای جدیدی مانند دیگر بازی‌های سونی مثل Spider-Man دریافت نکرد و داستان به همان‌جا ختم شد. بر اساس صحبت‌های جدید کارگردان God of War، برنامه‌هایی که او برای بسته‌های الحاقی بازی در سرش بود خیلی بزرگ و بلند پروازانه بوده است و عملاً ساخت آن نیرو و توان زیادی نیاز دارد. او در این زمینه گفت:

Cory Barlog(این بسته الحاقی) در آخر برای خودش یک بازی دیگر می‌شود. درنتیجه همه به من گفتند که این ایده‌ای دیوانه کننده است. این‌که DLC نیست، کمی بزرگ‌تر از این حرف‌هاست.

Barlog در ادامه بیان کرد که رؤیاهای او برای بسته الحاقی God of War بلندپروازانه بوده است و آن‌قدر بزرگ بوده است که خود می‌توانست یک بازی جداگانه باشد. او ایده خود را با The Last of US: Left Behind یا Uncharted: The lost Legacy مقایسه کرد که هر دو DLC های برنامه‌ریزی‌شده Naughty Dog بودند و در آخر به‌عنوان نسخه‌هایی جداگانه انتشار یافتند.

God of War برخلاف این‌ها یک بازی کامل باقی ماند و هیچ محتوای قابل دانلودی، هیچ داستان دیگری و هیچ اضافات جدیدی در کار نیست. هر چه خریدی همان خواهد بود. به نظر می‌رسد که استدیو Santa Monica سونی به دنبال ساخت یک دنبال برای God of War باشد و احتمالاً دوباره کریتوس، آترئوس و همچنین خدایان Norse را خواهیم دید. نظر شما چیست؟ آیا محتواهای جدید به نفع God of War نخواهد بود؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.