یحیی رحیمی

فهرست پرفروش ترین بازی های هفته: FIFA 19 به صدر بازگشت

یحیی رحیمی 21 دی 1397 بدون دیدگاه
712 بازدید

به تازگی فهرست پرفروش ترین بازی های هفته جاری در انگلستان منتشر شده است و Gfk Chart-Track مانند همیشه ما را از روند فروش فیزیکی بازی ها آگاه کرده است. با توجه به آمار منتشر شده می توان گفت که بازی FIFA 19 خود را در هفته که ای منتهی به 5 ژانویه بود بالا کشیده است و بالاخره Red Dead Redemption 2 را از صدر جدا کرده است.

با این حساب بازی Red Dead Redemption 2 به جایگاه دوم کوچ کرده است و البته هر دو این بازی ها نسبت به هفته پیشین خود، 64 درصد افت فروش داشته اند. تعطیلات تمام شده است و میل به خرید بازی های ویدیویی نیز فروکش کرده است و این آمار طبیعی است. بقیه جدول نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است. Call of Duty: Black Ops 4، Super Smash Bros. Ultimate و Battlefield 5 به ترتیب مقام های سوم تا پنجم را اشغال کرده اند.

Forza Horizon 4 در جایگاه ششم خود باقی مانده است و Mario Kart 8 Deluxe به مقام هفتم صعود کرده است. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نیز از نهم به هشتم رسیده است. Spyro Reignited Trilogy از هفتم به نهم سقوط کرده است و این در حالی است که Assassin’s Creed Odyssey بعد از افت زیادی به مقام یازدهم رسیده است و دقیقا پشت سر Spider-Man قرار دارد.

گفته می شود که این آمار تنها مربوط به فروش فیزیکی بازی ها است و فروش دیجیتالی در نظر گرفته نشده است. البته قرار است میزان فروش آنلاین بازی ها نیز به زودی به آمار فیزیکی افزوده شوند و تنها لازم است که شرکت ISFE/B2Boost آمار را با هم دیگر ترکیب کند. به هر حال آمار فروش دیجیتالی تا هفته های آینده در دسترس نخواهد بود و قعلا باید به همین آمار و ارقام بسنده کرد.

در ادامه می توانید لیست 10 بازی برتر هفته را مشاهده کنید:

  1. FIFA 19
  2. RED DEAD REDEMPTION 2
  3. CALL OF DUTY: BLACK OPS 4
  4. SUPER SMASH BROS. ULTIMATE
  5. BATTLEFIELD V
  6. FORZA HORIZON 4
  7. MARIO KART 8 DELUXE
  8. CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY
  9. SPYRO REIGNITED TRILOGY
  10. ASSASSIN’S CREED ODYSSEY

منبع: GFK Charts

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.