راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هفتم - هفته‌ی چهارم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی چهارم

کیوان آمیرزاده 20 دی 1397 بدون دیدگاه
761 بازدید

چالش‌های هفته‌ی چهارم فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرارگرفته است که در این مقاله به شما در کامل کردن هرچه سریع‌تر این چالش‌ها، کمک خواهیم کرد. چالش‌های این هفته از جذابیت بیشتری نسبت به هفته‌‌های قبلی بهره می‌برد و بسیار سرگرم‌کننده است.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- در 5 بازی مختلف، از هواپیما استفاده کنید.

یکی از جذاب‌ترین تغییرات فصل جدید بازی، اضافه شدن هواپیماها است که این چالش می‌تواند بهانه‌ای باشد تا بازیکنان تبدیل به خلبانان بهتری در بازی شوند. شما باید در 5 بازی مختلف، حداقل یک‌بار از هواپیما استفاده کنید تا این چالش جلو برود. سراغ مناطق برفی به خصوص محیط‌های نزدیک به Frosty Flights بروید تا به راحتی سوار هواپیما شوید.

Fortnite

2- از وسایل آتش بازی 3 بار استفاده کنید.

مکان‌های خاصی در بازی وجود دارند که یک موشک آتش بازی بر روی زمین قرار گرفته است و شما می‌توانید با فعال کردن آن، این چالش را جلو ببرید. مکان دقیق این موشک‌ها بر روی عکس مشخص‌شده است.

3- 3 نفر را در اتاق‌های قرمز موجود در نقشه‌ی بازی، بکشید.

در نقشه‌ی بازی، برخی کوه‌ها و تپه‌ها وجود دارد که بر روی آن‌ها هواپیما‌های بازی قرارگرفته‌اند. در کنار این هواپیماها، اتاقک‌های کوچکی به اسم Expedition Outpost قرار دارد که شما با کشتن دشمنان در این مناطق، می‌توانید این چالش را جلو ببرید. وارد مود Solo شوید و مداوم در این مناطق فرود بیایید و مطمئناً لاقل یک بازیکن دیگر را در این مناطق مشاهده خواهید کرد. سعی کنید سریعاً اسلحه‌ای را پیدا کنید چراکه به احتمال زیاد، بازیکن ذکر شده سوار هواپیما می‌شود و فرار می‌کند پس شاید کامل کردن این چالش کمی زمان‌بر باشد. البته اگر در مودهای LTM هدف اصلی نزدیک به این مکان‌ها باشد، در یک بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید. دقت داشته باشید که لزومی ندارد در بازی‌های مختلف دشمنان را در این مناطق بکشید و در یک بازی هم می‌توان این چالش را کامل کرد. بهتر است برای کامل کردن چالش‌های دیگر، وارد مودهای LTM شوید و اگر اهداف مورد نظر نزدیک به این مناطق بود، سراغ کامل کردن این چالش بروید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: هشتاد صندلی را نابود کنید).

چالش چهارم این هفته، یک چالش کاملاً جدید است که برای بار اول در بازی قرارگرفته است. شما باید طی مراحل مختلف، چیزهای مختلفی را از بین ببرید که کامل کردن آن راحت اما کمی زمان‌بر است. وارد مناطق اسم دار شهر مانند مثل Retail Row یا Tilted Towers بروید و با تبر خود، شروع به نابود کردن صندلی‌ها کنید. برای کامل کردن این چالش، وارد مودهای LTM بروید و به شهرهایی که دور از هدف آن مود است وارد شوید و با خیال راحت شروع به نابود کردن صندلی‌ها کنید.

5- به میزان 100 واحد با استفاده از تبر، به دشمنان خود آسیب وارد کنید.

با توجه به افزایش قدرت تبر در فصل جدید، شما با زدن 5 ضربه به دشمنان می‌توانید این چالش را کامل کنید. این چالش، ساده‌ترین چالش این هفته است و شما به راحتی می‌توانید این چالش را در یک بازی کامل کنید.

6- در مکان‌های Pleasant Park یا Happy Hamlet، 3 دشمن را بکشید.

شما می‌توانید به صورت ترکیبی، جمعاً سه دشمن را در این مکان‌ها بکشید که کامل کردن این چالش نیز زمان زیادی از شما نخواهد برد. وارد مود Solo شوید و با فرود در یکی از این مکان‌ها، به سرعت اسلحه‌‌ای پیدا کنید و اگر خوش‌شانس باشید، در یک بازی هم می‌توانید این چالش را کامل کنید.

Fortnite

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: نخستین حرف را در Pleasant Park پیدا کنید).

در این چالش، بازیکنان باید 4 حرف انگلیسی مختلف که در بخش‌های مختلفی از نقشه پخش‌شده است را پیدا کنند که مکان آن بر روی عکس مشخص‌شده است. دقت داشته باشید که شما نمی‌توانید بیش از یک مرحله را در یک بازی انجام دهید و پس از برداشتن حرف اول، سراغ حرف‌های بعدی در همان بازی نروید.

در نهایت ستاره‌ی مخفی این هفته، به شکل یک بنر در منطقه‌ی Happy Hamlet قرار دارد که شما می‌توانید مکان دقیق آن را با توجه به عکس مقابل مشاهده کنید.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.