یحیی رحیمی

توسعه Silent Hill’s P.T توسط یک طرفدار به پایان رسید: نسخه VR نیز در دسترس است

یحیی رحیمی 17 دی 1397 بدون دیدگاه
1,604 بازدید

Silent Hills بازی بود که کونامی مانور زیادی روی آن داد و در آخر تنها شاهد یک دمو از بازی بودیم و هیچ گاه توسعه آن به پایان نرسید. این دمو آنقدر طرفداران را سرگرم خود کرد که در آخر یکی از همین طرفداران تصمیم گرفت دمو را بازی سازی کند و حتی مشکلاتی نیز برای خود پیش آورد.

به هر حال تمامی تیزر Silent Hills توسط موتور گرافیکی Unreal Engine برای پلتفرم PC بازی سازی شده است و اسم آن نیز به Unreal PT تغییر پیدا کرده است. این بازی سازی با پشتیبانی از VR منتشر خواهد شد که به شما اجازه می دهد کاملا المان های ترس داخل بازی را درک کنید.

این دمو توسط یکی از طرفداران ساخته شده است و او تقریبا از آوریل سال 2018 تا به حال مشغول توسعه Unreal PT بوده است. بازی از موس و کیبورد و همچنین دسته بازی های PS4 و Xbox One پشتیبانی می کند و تقریبا شبیه تیزر اصلی است. تنها تفاوت مربوط به آخر بازی است که رسیدن به آخر بازی در این نسخه اتفاقی نیست و به شما اجازه می دهد که بازی را بدون اتکا به شانس به پایان برسانید.

Silent Hills ابتدا به عنوان ادامه دهنده فرانچایزی با همین نام شناخته شد و حاصل تلاش Hideo Kojima و Guilermo del Toro بود. همچنین بازیگر سریال Walking Dead به نام Norman Reedus نیز در این بازی حاضر بود. تیزر اولیه یک تجربه معمایی و جالب بود و هیجان همه را برانگیخت. متاسفانه Silent Hills به دلیل مشاجرات بین کوجیما و کونامی لغو شود و نسخه P.T نیز از فروشگاه سونی برداشته شد.

از آن زمان بسیاری از توسعه دهندگان فردی دست به کار شده اند و همه برای بازسازی آن تلاش کرده اند. از این نوع کارها قبلا نیز انجام شده است. برای نمونه می توان به Allison Road اشاره کرد که ساخت آن توسط سازندگان لغو شد. طرفداران همین سال پیش ساخت نسخه خود را به پایان بردند اما کونامی همه آن‌ها را متوقف کرد و مسائل حق مالکیت را پیش کشید. همکاری بین کوجیما و Del Toro و همچنین Reedus همانجا پایان نیافت و حالا در Death Stranding شاهد همکاری دوباره این سه اسطوره هستیم.

اگر می خواهید که Unreal PT را بازی کنید، نیاز دارید که آن را از این لینک دانلود کنید. همچنین حداقل سیستم مورد نیاز بازی نیز به شرح زیر است.

Unreal PT Minimum PC Spec Requirements

  • CPU: i3-7100U 7th Generation with Intel HD 620
  • GPU: Integrated
  • RAM: 8GB DDR4

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.