Project CARS 2 Spirit of Le Mans
یحیی رحیمی

استدیو سازنده Project Cars به دنبال ساخت کنسولی قدرتمند است

یحیی رحیمی 14 دی 1397 بدون دیدگاه
866 بازدید

درحالی‌که همه منتظر معرفی نسل بعدی کنسول‌ های بازی هستند و همه مشتاقانه خبرها و شایعات مربوط به Xbox بعدی یا PS5 را دنبال می‌کنند، این استدیو Slightly Mad Studios است که ایده دیوانه کننده به ذهنش رسیده است: یک کنسول بازی جدید و فوق قدرتمند!

استدیو در حساب توییتر خود خبر از کنسول قدرتمندی داده است. در توییت از این کنسول به نام جعبه دیوانه یا Mad Box نام برده است و به نظر می‌رسد که باکیفیت 4K و همچنین VR با 60 فریم بر ثانیه را اجرا کند. البته 60 فریم بر ثانیه برای واقعیت مجازی خوب نیست زیرا که کم‌ترین میزان فریم ریت برای اینکه دچار سردرد و مشکل نشوید، 90 فریم بر ثانیه است.

شاید با خود بگویید که این استدیو دیوانه شده است و چنین چیزی اصلاً امکان‌پذیر نیست و منطقی نیست که باوجود کنسول‌های سونی و مایکروسافت به چنین بازاری وارد شد؛ اما استدیو خیلی بلندپروازانه حرف می‌زند و حتی اهداف بلندمدتی برای کنسول نیز در نظر گرفته است. رئیس استدیو در گفتگو با وب‌سایت Variety تائید کرده است که آن‌ها قصد جدی برای توسعه و عرضه کنسول تا 2 یا 3 سال آینده دارند.

او در ادامه تائید کرده است که Slightly Mad در حال گفتگو با تأمین‌کنندگان سخت‌افزار است. همچنین کنسول قرار است که در سطح جهان عرضه شود و سرمایه‌گذاران مالی زیادی نیز پشت توسعه کنسول هستند و سرمایه آن تأمین‌شده است. جالب است که استدیو قرار است کیت توسعه‌دهنده بازی برای کنسول خود را به‌صورت آزاد در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد.

گفته می‌شود که قیمت این دستگاه در مقایسه با کنسول‌های دیگر کاملاً رقابتی خواهد بود و همچنین قدرت آن نیز مشابه یک PC دو سال آینده خواهد بود. همه این حرف ها کمی ایده ئال و بلندپروازانه است و با توجه به نیاز بازار نمی توان گفت که چنین محصولی می تواند موفق باشد یا خیر. برای مثال مایکروسافت با وجود بازی های خوب و پشتیبانی مناسب هنوز عقب تر از سونی پیش می رود.
در خبر دیگری اما توسعه Project CARS 3 در دست توسعه است. نظر شما در مورد این کنسول چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.