یحیی رحیمی

Persona 5 R با انتشار تریلر کوتاهی رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 12 دی 1397 بدون دیدگاه
591 بازدید

بازی Persona 5 R که اخیراً سر تیتر اخبار را به خود اختصاص داده بود بالاخره به‌طور رسمی معرفی شد. استدیو Atlus یک تریلر کوتاه از بازی منتشر کرده است و همچنین وب‌سایت رسمی بازی نیز شروع به کار کرده است.

چیزی که جالب است این است که تریلر هیچ‌چیزی را تائید نمی‌کند و تنها اشاره می‌کند که چنین بازی وجود دارد و تمام. درنتیجه ما هیچ اطلاعاتی در دسترس نداریم که بگوییم این بازی به‌طور رسمی برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد یا خیر. در بخشی از تریلر منتشرشده لوگوی پلی‌استیشن دیده می‌شود که در نوع خود قابل‌توجه است و احتمالاً تنها شاهد انتشار این بازی روی PS4 خواهیم بود.

تریلر منتشر یافته و همچنین وب‌سایت رسمی بازی خبر از انتشار اطلاعات کلی‌تر در ماه مارس 2019 می‌دهند که سه ماه تا آن زمان فرصت باقی‌مانده است. البته گفته‌شده است که اطلاعات و جزئیات برای پروژه‌های جدید منتشر خواهد شد و درنتیجه Atlus به دنبال معرفی چنین پروژه جدید است که در ارتباط با Persona 5 هستند.

Atlus چنین کاری را با Persona 4 نیز انجام داد و شاهد آن بودیم که بازی مبارزه‌ای Persona 4 Arena و همچنین عنوان ریتمیک Persona 4 Dancing All Night بعد از نسخه چهارم بازی معرفی و انتشار یافتند. البته یک نسخه ریتمیک از Persona 5 قبلاً منتشرشده است.

Persona 5 اولین بار در مارس 2017 منتشر شد و نقدهای مثبتی نیز دریافت کرد. این بازی یک ترکیب جذاب از گیم پلی و مبارزات فوق‌العاده است. شخصیت‌های نوستالژیکی در بازی حاضر هستند و قابلیت‌های زیاد آن واقعاً انسان را ساعت‌ها درگیر خودش می‌کند. Persona از آن دسته بازی‌هایی است که نباید به‌راحتی از کنارش عبور کرد. ایده‌های گیم پلی شگفت انگیزی را در خود جا داده است و همچنین مراحل چالش‌برانگیزی روبه روی شما هستند. اگر از مشتاقان سبک نقش آفرینی هستید، این بازی را از دست ندهید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.