یحیی رحیمی

GTA Online را با طعم Rocket League بچشید!

یحیی رحیمی 12 دی 1397 بدون دیدگاه
1,168 بازدید

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی GTA Online منتشرشده است که سورپرایز بزرگی برای طرفداران بود. بخش جدیدی به نام Arena War اضافه‌شده است که دقیقاً شبیه Rocket League است. این بخش روی مسابقات جنگ ماشین‌ها تمرکز کرده است و تم بسیار خوبی دارد.

با انجام این بخش جوایز بسیار خوبی دریافت خواهید کرد و همچنین تجربه جالبی را خواهید دید. بعد از انتشار این بخش اما وب‌سایت‌های مختلف به تحلیل آن پرداختند و نتیجه آن‌چنان‌که انتظار می‌رفت نبود. ماشین‌های جالبی در بازی وجود دارند و حتی یک موتورسیکلت فرز نیز در اختیار بازیکن است و همچنین یک قابلیت جالب آن توپ‌های منفجر شونده است که دمار از روزگار ماشین دیگری درمی‌آورد.

در ابتدا همه‌چیز جالب به نظر می‌رسد اما هر چه در بازی فرومی‌روید می‌فهمید که ترکیب Rocket League و GTA Online خوب نیست. بخش Bomb Ball بازیکنان را دو تیم 8 نفری مقابل همدیگر قرار می‌دهد. بزرگ‌ترین تفاوت بین Bomb Ball و Rocket League در تعداد توپ‌هایی است که وسط زمین قرار دارد. این بخش دارای 11 توپ کوچک و بزرگ است که در ابتدا در وسط میدان قرار دارند.

هر دو تیم به سمت وسط می‌رانند و به امید اینکه توپ را به بازیکن حریف بزنند تخت گاز به جلو می‌روند. تعداد زیاد توپ‌ها، کار را خسته‌کننده و حوصله سر بر می‌کند. دقیقاً در تمام این بازی واژه حوصله سر بر به مغز شما خطور می‌کند. اگر برای یک‌بار هم Rocket League را بازی کرده باشید خواهید دید که ماشین‌های سرعتی قرار داده‌شده‌اند که در صورت گذشت از توپ سریعاً به نقطه قبلی بازمی‌گردند.

اما در GTA ماشین‌ها کاملاً کند هستند و در صورت گذشتن از توپ نیز کار سختی برای بازگشت دوباره به مسیر قبلی خواهید داشت. البته لگهای مخصوص GTA Online را از یاد نبرید که کار را بیش‌ازپیش سخت‌تر می‌کند. برخورد توپ و ماشین واکنش بزرگی ایجاد می‌کند و همین باعث لگ می‌شود. در آخر بازی اگر توپی باقی‌مانده باشد، می‌ترکد و اگر این توپ در میدان شما بترکد، امتیازی برای حریف در نظر گرفته می‌شود.

این تعداد بالای توپ‌ها باعث می‌شود که درگیری پایین بیاید و بعضی‌اوقات تنها برای خودتان در مپ خواهید چرخید و رفتار بقیه را مشاهده خواهید کرد. به‌هرحال Arena War با مودهای جالبی شروع به کار کرد اما Bomb Ball آن چیزی که انتظار می‌رود نیست. امیدواریم در نسخه‌های جدید این بخش بهبود یابد. نظر شما چیست؟

منبع: Kotaku

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.