دانلود بازی Dreamfall Chapters Book Five Redux برای PC
دانلود بازی Dreamfall Chapters Book Five Redux برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dreamfall Chapters Book Five Redux برای PC

پارسی گیم 14 شهریور 1395 1 دیدگاه
10,872 بازدید

دانلود بازی Dreamfall Chapters Book Five برای کامپیوتر

اين بازي كه تا اينجا سه قسمت از آن عرضه‌شده از سال ١٩٩٩ فعاليت خود را آغاز كرده و با غيبتي طولاني نسخه دوم آن در سال ٢٠٠٦عرضه شد، جالب است بدانيد كه دو قسمت اول توسط Funcom ساخته‌شده و نسخه سوم آن‌که خود بازي سريالي است و داراي پنج اپيزود می‌باشد در سال ٢٠١٤با پولي كه از Kick Starter به دست آورده بودند ساخته و عرضه شد.

داستان بازي با مراسم تدفين April Ryan آغاز می‌شود. او كه يكي از مهم‌ترین شخصیت‌های زن داخل اين عنوان است و بايد گفت داستان اين عنوان به‌شدت قوي کارشده است. بعد از اتفاقي كه در اول بازي شاهد آن بوديم شما به سراغ فرد ديگري به نام Zoeمی‌روید كه در حالت كماست و در دنيايي عجيب به نام Story Time در حال كمك به افرادي است كه از ماشين رويا پردازي استفاده كردند است.

همچنين جالب است بدانيد كه شما در اين دنياي عجيب قدرت‌هایی ماورايي داريد كه براي كمك به ديگران از آن استفاده می‌کنید،قدرت‌هایی مانند:كنترل زمان،ذهن‌خوانی ،توليد روشنايي در محيط و وجود انسان‌های ديگر. اما متأسفانه از همان شروع بازي متوجه کاستی‌هایی می‌شوید كه دليل آن هرچه باشد واقعاً بی‌انصافی است كه از اين بازي نااميد شويد چراکه اين بازي پتانسیل‌های بالاي خود را در زمان مناسب به ما نشان خواهد داد. اين کاستی‌ها و کمبودها در بخش‌های مختلفي وجود دارد مانند محدوديت در انتخاب فعاليت موردنظر براي ديالوگ،باز كردن يك در و … .

اما اين را بدانید كه تصميمات شما در روند بازي بسيار تاثير گذار است و روندي هوشمندانه را طي خواهد كرد. شما در خارج از دنيا Story Time ديگر هيچ قدرتي نداريد و تنها می‌توانید به صحبت با افراد بپردازيد يا از ايتم هاي مختلف استفاده‌هایی ساده داشته باشيد اين هم يك نكته منفي ديگر محسوب می‌شود اما در ادامه شما وقتي با موس بر روي ديالوگ موردنظر می‌روید شخصيت اصلي بازي نظر خود را در مورد انتخاب آن می‌گوید و اين بسيار جالب است و نکته‌ای مثبت محسوب می‌شود.

بخش گرافيكي بازي كه شامل جزئيات بالا و فضاسازی قدرتمندي است را می‌توان مديون موتور گرافيكي Unity دانست. همچنين موسيقي و صداگذاري بسيار عالي هستند و همه این‌ها در كنار هم نشان‌دهنده بازي قدرتمند هستند.

گرافيك اين بازي به پاي همنوعان خود نمی‌رسد اما در حد قابل قبولي است. البته نمی‌توان خيلي به اين بازي ايراد گرفت چراكه با بودجه‌ای كم چنين اثر هنري را ساخته‌اند. همچنين در بخش گرافيكي گاهي افت فريم زياد می‌شود و افکت‌های نوري را خيلي بد جلوه می‌دهد. به عنوان سخن اخر اگر به دنبال بازي با محوريت داستاني قوي هستيد اين بازي را از دست ندهيد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
DirectX: Version 9.0c
Storage: 12 GB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad Core i5 2.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: ATI or Nvidia card with 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: Yes

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Reza

    مهمان

    سلام
    می شه بازی Dreamfall: The Longest Journey رو تو سایتتون قرار بدین؟

    پاسخ دهید