epic games store
یحیی رحیمی

با ورود به حساب Epic Games خود یک بازی رایگان جایزه بگیرید!

یحیی رحیمی 9 دی 1397 بدون دیدگاه
905 بازدید

Epic Games از زمان شروع به کار فروشگاه بازی خود، تصمیم های درستی گرفته است. یکی از همین تصمیمات، اهدای بازی های رایگان به صورت ماهانه است. از الان تا دهم ژانویه می توانید بدون خرج کردن هیچ پولی، یکی از بهترین بازی های دهه گذشته را دانلود کنید. Epic Games Store در حال اهدای نسخه های رایگان بازی Super Meat Boy به هر کسی است که دارای حساب این فروشگاه باشد.

تمام کاری که باید انجام دهید این است که به حساب خود وارد شود و به صفحه بازی مراجعه کنید و آن را به رایگان خریداری کنید و دیگر کار تمام است. تنها لازم است که Epic Games Luncher را دانلود و نصب کنید. Supe Meat Boy یک بازی چالشی و فکری دو بعدی است که ساعتها شما را درگیر خود خواهد کرد. شما وظیفه دارید که قهرمان ضعیف بازی را از میان تله ها و اره های تیز و برنده رد کنید.

بازی بسیار سختی است اما مراحل کوتاه هستند و به سرعت می توانید آن‌ها را پیش ببرید. این عنوان در زمان انتشار خود سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی از GameSpot نمره 9.5 را دریافت کرد که بسیار عجیب و غریب بود. متنقد برجسته این وب سایت در بررسی خود بیان کرده بود که مراحل سخت و چالشی و همچنین طراحی شگفت انگیز و موسیقی پشت زمینه فوق العاده باعث خلق یک عنوان خارق العاده شده است.

فروشگاه Epic Games ماه پیش شروع به کار کرد و تنها چند رقم بازی در خود جا داده است اما قول افزایش آن‌ها را داده است. کمپانی همچنین قول داده است که هر دو هفته یک بار، یک بازی رایگان را به مشتریان خود اهدا کند. اولین بازی رایگان، Subnautica نام داشت و حالا Super Meat Boy جای آن را گرفته است. هنوز بازی بعدی مشخص نیست. دانلود این بازی را از دست ندهید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.