دانلود بازی The Invisible Hours برای PC
دانلود بازی The Invisible Hours برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Invisible Hours برای PC

پارسی گیم 8 دی 1397 3 دیدگاه
7,817 بازدید

دانلود بازی The Invisible Hours برای کامپیوتر

The Invisible Hours یک بازی ماجراجویی است که برای دستگاه‌های VR طراحی شده است. در این بازی شما باید اسرار پشت قتل‌های مختلفی را پیدا و هویت قاتل داستان را مشخص کنید. بازی در عمارتی بسیار بزرگ جریان دارد و بازیکن می‌تواند آزادانه در این عمارت حرکت کند و سرنخ‌های مختلفی را به دست آورد. این بازی از VR به شکل نوآورانه و جالبی استفاده کرده است که ارزش بازی کردن این عنوان را بالا می‌برد. این بازی توسط Tequila Works توسعه یافته و Game Trust آن را روانه‌ی بازار کرده است.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که دانشمند معروف Nikola Tesla تعدادی مهمان را به خانه‌ی خود برای دلایل خاصی دعوت می‌کند. پس از گذشت چند ساعتی از رسیدن مهمان‌ها، تسلا به طرز مرموزی کشته می‌شود. کاراگاه داستان بازی نیز قسم می‌خورد که قاتل را از بین مهمان‌ها شناسایی کند. اشخاص درون این عمارت، یک خدمتکار کور، یک شخص مجرم به قتل، معروف‌ترین بازیگر دنیا، دستیار قبلی تسلا، پسر یک شخص بسیار پولدار و توماس ادیسون است. Gustaf Gustav قصد دارد تا با پیدا کردن سرنخ‌های موجود در عمارت، قاتل اصلی را پیدا کند اما هر یک از مهمانان، دلیلی برای کشتن تسلا را دارند که کار را برای او سخت می‌کند. داستان بازی بسیار هیجان انگیز است و پیچش‌های زیادی دارد که به جذابیت آن اضافه می‌کند. شخصیت شما عملا نامرئی است؛ به آن معنی که شما آزادانه هر شخصیتی که دوست داشته باشید را می‌توانید دنبال کنید و به صحبت‌های آن‌ها گوش کنید. سرنخ‌های زیادی نیز در این عمارت وجود دارد که با دنبال کردن آن‌ها، می‌توانید هویت قاتل تسلا را مشخص کنید.

اگر به دنبال یک بازی VR بسیار سرگرم کننده هستید که داستانی قوی را در قالب گیم‌پلی نوآورانه از طریق VR به شما ارائه دهد، The Invisible Hours می‌تواند چندین ساعت شما را سرگرم نگه دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64 bit or newer
Processor: Intel i5-4590 equivalent or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 / 970 equivalent or greater
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Invisible Hours is a complex murder mystery playable with or without a VR headset. Players freely explore an intricate web of interwoven stories within a sprawling mansion. A group of strangers receive a curious invitation from the enigmatic inventor, Nikola Tesla, offering each of them the chance to make amends for their darkest wrongdoings. When the last guest arrives at Tesla’s isolated mansion laboratory, they find him dead – murdered. Disgraced Swedish detective, Gustaf Gustav, vows to find the killer amongst the other guests: a blind butler, a convicted murderer, the world’s most famous actress, Tesla’s former assistant, the son of a wealthy railroad magnate, and rival inventor Thomas Edison. But none of these people are what they seem. The player is invisible, with freedom to follow and observe anyone in the story – or to explore the mansion for hidden clues.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.1 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    واقعا بازی مزخرفی بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    exelsion

    مهمان

    حاضرم شرط ببندم که کار ادیسونه!!!مردک حسود!!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    حداقل 1060؟!!!! چه خبره؟ احتمالا سازنده به LOD اعتقادی نداشته بماند شیدر کردن آبجکت ها پدر سی پی رو در میاره.

    پاسخ دهید