یحیی رحیمی

توسعه Tekken X Street Fighter تنها 30 درصد پیشرفت کرده است

یحیی رحیمی 5 دی 1397 بدون دیدگاه
988 بازدید

بازی Street Fighter X Tekken را به یاد دارید؟ همان دورگه مبارزه‌ای که ما بین دو عنوان مبارزه‌ای ژاپنی قرار داشت و در کناری بازی Tekken X Street Fighter معرفی شد. دو بازی که کاملاً شبیه هم هستند و اگر در اسم آن‌ها دقت نکنید، قاتى می‌کنید! قرار است که Street Fighter X Tekken توسط کمپانی Capcom منتشر شود و مشابه سری بازی‌های Street Fighter باشد.

اما بازی دیگر به نام Tekken X Street Fighter توسط شرکت Namco منتشر خواهد شد و گیم پلی آن مشابه Tekken خواهد بود. Street Fighter X Tekken طبق برنامه‌ریزی‌ها منتشر شد و به دلیل ریز تراکنش‌های زیاد داخل بازی، عملکرد خوبی نداشت و زیاد موردتوجه قرار نگرفت. به‌هرحال Tekken X Street Fighter هیچ‌گاه منتشر نشد.

Katsuhiro Harada که تولیدکننده سری بازی‌های Tekken است، باید روی این بازی کار می‌کرد اما به‌جای آن مشغول ساخت Tekken 7 و Pokken Tournament بوده است و هیچ نشانه‌ای از کار روی Tekken X Street Fighter نیست. تنها خبری که از بازی شنیدیم آن بود که توسعه Tekken X Street Fighter نگه‌داشته شده است و همچنین ممکن است که توسعه بازی دوباره به جریان بیفتد.

به نظر می‌رسد که چرخ‌های توسعه بازی به کارافتاده‌اند و بر اساس گفته‌های Harada در یک مهمانی آخر سال، توسعه بازی حدود 30 درصد پیشروی کرده است که احتمالاً به معنی آن است که روند توسعه در جریان است. البته این احتمال نیز وجود دارد که بازی از ابتدا تابه‌حال فقط 30 درصد پیشرفت کرده است و او تنها می‌خواسته که با خبرنگاران شوخی کند.

خوشبختانه Tekken X Street Fighter بالاخره منتشر خواهد شد و مطمئناً از دیگری بازی این سبک بهتر عمل خواهد کرد. فعلاً نمی‌شود گفت که بازی برای چه سیستم‌هایی منتشر خواهد شد یا اینکه تاریخ انتشار کی خواهد بود. با توجه به تأخیر زیاد، انتظار انتشار سریع را نداشته باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.