Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

احتمال انتشار Red Dead Redemption 2 برای PC وجود دارد!

یحیی رحیمی 5 دی 1397 بدون دیدگاه
1,474 بازدید

از زمان انتشار رسمی Red dead Redemption 2 برای کنسول‌های نسل هشتم، روزی نیست که نشنویم این بازی تحسین فردی را برانگیخته باشد و جایزه جدیدی کسب نکرده باشد. گفتنی است که تا همین‌الان، Red Dead Redemption 2 پرفروش‌ترین بازی بوده است و نقدهای مثبت آن نیز ناشی از کیفیت بالای کار دارد.

Red Dead Redemption 2 تمامی این افتخارات را تنها روی کنسول‌های PS4 و Xbox One کسب کرده است و هیچ خبری از پلتفرم PC نیست. انگار Rockstar علاقه‌ای به انتشار بازی‌های خود برای PC ندارد و حتی اگر آن‌ها را منتشر کند نیز بعد از مدت زیادی این کار را می‌کند. دقیقاً همان اتفاقی که برای GTA V افتاد و بعد از خواهش و تمناهای زیاد طرفداران، بالاخره Rockstar مجاب شد که بازی را برای PC نیز منتشر کند.

داستان برای Red Dead Redemption 2 همین‌جا تمام نمی‌شود. به‌تازگی یک ویدیوی کوتاه از بازی منتشرشده است که نشان‌دهنده نسخه PC بازی است. این ویدیو روی یوتیوب قرار داده شد و بعد از مدت کوتاهی برداشته شد اما توسط کانال یوتیوب ویدیوهای حذف‌شده، بارگذاری دوباره شد.

این ویدیو بسیار کوتاه است و تنها یک‌گوشه خیلی کوچک از بازی را نشان می‌دهد و البته تعدادی از تنظیمات گرافیکی را در بخش Settings نیز مشاهده می‌کنیم. بیشتر زمان ویدیو در منو بازی تلف می‌شود و همین صحت ویدیو را زیر سؤال می‌برد. از جهت دیگر، منو بازی دقیقاً همان‌گونه‌ای است که بازی‌های روی PC اختیار می‌کنند و می‌توان دید که بازی روی PC اجرا می‌شود.

اینکه آیا این ویدیو واقعی است یا خیر مشخص نیست. حتی اگر ویدیو قلابی نباشد، می‌دانیم که تهیه نسخه PC بازی به زمان زیادی نیاز دارد. Rockstar قبلاً گفته بود که آن‌ها همه درها را نبسته‌اند و احتمال انتشار نسخه PC نیز وجود دارد اما به این زودی‌ها نخواهد بود. گفته می‌شود که برنامه Companion بازی نیز قبلاً خبر از انتشار Red Dead Redemption 2 برای رایانه‌های شخصی داده بود. باید دید Rockstar چه برنامه‌ای در سر دارد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.