دانلود بازی GRIS برای PC
دانلود بازی GRIS برای PC پارسی گیم

دانلود بازی GRIS برای PC

پارسی گیم 4 دی 1397 21 دیدگاه
32,909 بازدید

دانلود بازی GRIS برای کامپیوتر

GRIS از آن دسته بازی‌های دو بعدی ماجراجویی است که پس از تمام کردن آن، تا مدت زیادی ذهن شما را درگیر زیبایی‌ها و معنای زیبای خود می‌کند. شما در نقش دختری هستید که در دنیای عجیب ذهن خود غرق شده است و در حال سپری کردن بخش بسیار سخت و دردناکی از زندگی خود است. اگر بخواهیم تشبیهی برای این بازی بیاوریم، می‌توان به بازی مشهور Journey اشاره کرد با این تفاوت که لحظات دردناک GRIS خیلی بیشتر از Journey است. موسیقی‌های Gris فوق‌العاده است و کمک شایانی به فضاسازی در بازی می‌کند. این بازی توسط Nomada Studio توسعه یافته و Devolver Digital آن را روانه‌ی بازار کرده است.

Gris در دنیایی جریان دارد که در ذهن شخصیت اصلی وجود دارد. او در یکی از دردناک‌ترین لحظات زندگی خود قرار دارد که در این دنیای خیالی، با آن‌ها به گونه‌ی دیگری مواجه می‌شود. شما با پیشرفت در طول بازی و تجربه‌ی لحظات دردناک مختلف، قدرت‌هایی را به دست می‌آورید که به شما در مسیریابی دنیای خیالی ذهن Gris، کمک می‌کند. با پیشرفت در طول بازی، Gris از لحاظ احساسی رشد می‌کند و دنیای خود را گونه‌ی متفاوتی می‌بیند که مسیرهای جدیدی را برای جستجو در ذهن او باز می‌کند. همانطور که گفته شد، این بازی شباهت زیادی به Journey دارد؛ برای مثال شما در طول بازی، هیچ گونه مبارزه‌ای نخواهید داشت و کشته نخواهید شد. بخش پلتفرمر بازی، آسان و روان است و هیچ گونه چالشی برای شما به وجود نمی‌آورد. برخی پازل‌ها و چالش‌های جانبی در بازی وجود دارد که سخت‌تر هستند اما ضرورتی برای کامل کردن آن‌ها وجود ندارد. گرافیک هنری بازی بی‌نظیر است و صحنه‌های بسیار زیبایی را به شما ارائه خواهد داد. داستان بازی، بدون هیچ گونه دیالوگی در همین صحنه‌ها روایت می‌شود که البته شما به راحتی می‌توانید مفهوم صحنه‌های مختلف را درک کنید. داستان بازی در بخش‌های اولیه‌ی آن بسیار غم انگیز است و با موسیقی بی‌ نظیر خود، تاثیر زیادی را بر روی شما خواهد گذاشت.

اگر به دنبال یک بازی شبیه به Journey هستید، Gris یکی از بهترین‌ انتخاب‌هایی است که در مقابل شما قرار دارد و می‌تواند شما چند ساعت فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. Gris بازی است که با لحظات و داستان احساسی خود، به این راحتی‌ها از ذهن شما بیرون نخواهد رفت.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: i3 Sandy Bridge Dual Core or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Controller recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: i5 Sandy Bridge Dual Core or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gris is a hopeful young girl lost in her own world, dealing with a painful experience in her life. Her journey through sorrow is manifested in her dress, which grants new abilities to better navigate her faded reality. As the story unfolds, Gris will grow emotionally and see her world in a different way, revealing new paths to explore using her new abilities. GRIS is a serene and evocative experience, free of danger, frustration or death. Players will explore a meticulously designed world brought to life with delicate art, detailed animation, and an elegant original score. Through the game light puzzles, platforming sequences, and optional skill-based challenges will reveal themselves as more of Gris’s world becomes accessible. GRIS is an experience with almost no text, only simple control reminders illustrated through universal icons. The game can be enjoyed by anyone regardless of their spoken language.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    ss

    مهمان

    سلام. بعد از نصب بازی سعی کردم اجراش کنم ولی ارور you need an app to open this steam داد. باید چیکار کنم؟ مرسی از پاسخگویی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Quiet

    مهمان

    از زیباترین بازی های روزگار

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    این بازی حتی بعد از کرک کردن باز میره تو برنامه استیم این کرک باید توید ادرس خود بازی زد یا توی یکی از فولدرای بازی باید زد بعد داخل ه پارت یه پوشه codex هستش اون پوشه کرک هستش اما من بلد نیستم باهاش کار کنم لطفا یه ویدیو درباره اموزش نصب برنامه های استیم و کرک کردنشون بزارید ممنون میشم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      محتویات داخل پوشه کدکس را در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    علی اصغر

    مهمان

    سلام متاسفانه بعد از نصب ارور نصب برنامه steam رو میده که من حتی فایل رو هم داخل پوشه نصب بازی کرک کردم ولی باز هم اجرا نشد ، لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی اصغر

      پشتیبانی

      سلام
      یا به درستی کرک نمیکنید
      یا آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر کرک را پاک میکند

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه