دانلود بازی Bladed Fury برای PC
دانلود بازی Bladed Fury برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bladed Fury برای PC

پارسی گیم 4 دی 1397 بدون دیدگاه
10,817 بازدید

دانلود بازی Bladed Fury برای کامپیوتر

Bladed Fury یک بازی دو بعدی است که شما را به چین باستان می‌برد و محیط‌هایی با طراحی‌های بی‌نظیری از فرهنگ شرقی را به نمایش می‌گذارد. این بازی به صورت مبارزه‌ای است و پلتفرمر کمتری را نسبت به مبارزات به شما ارائه می‌دهد. مبارزات بازی نیز بسیار خشن و خونین است و دشمنان بسیار متنوعی در بازی وجود دارد که اکثر آن‌ها برگرفته از فرهنگ چین باستان هستند. در این بازی، از نقاشی‌ها و افسانه‌های چینی استفاده شده است تا یک فضاسازی بی‌نظیر را به شما ارائه دهد. این بازی مستقل، توسط NEXT Studios توسعه یافته و روانه‌ی بازار شده است.

تمرکز اصلی این بازی، بر روی مبارزات بازی است که دشمنان بسیار قدرتمندی نیز در بازی وجود دارند که چالش زیادی را برای شما به وجود می‌آورند. المان‌های نقش آفرینی در بازی وجود دارد که تنوع بیشتری را در مبارزات به وجود می‌آورد و مانع از خسته شدن بازیکن می‌شود. شخصیت اصلی بازی بر اساس یک سری وقایع داستانی، قدرت‌های تخیلی مختلفی دارد که کمک زیادی را به شما در طول بازی خواهد کرد. باس فایت‌های بسیار زیادی در طول بازی در مقابل شما قرار خواهند گرفت که هر کدام قدرت‌ها و سبک مبارزه‌ی خاص خود را دارند. اگر صرفا به یک سبک از مبارزه در بازی عادت کنید، نمی‌توانید باس‌های زیادی را شکست دهید. بسیاری از باس‌های بازی، نیازمند روش مبارزه‌ای خاصی است تا بتوانید آن‌ها را بکشید. هر باس فایت در بازی، چالش‌های مخصوص به خود را در مقابل شما قرار می‌دهد و کشتن هر کدام از آن‌ها، کاملا متفاوت با باس‌های دیگر است. بخش گرافیکی این بازی، بسیار زیبا و چشم نواز است و هیچ گاه جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. فضاسازی بازی کاملا مطابق با افسانه‌های چینی است و معماری‌های زیبا و خاص شرقی به وضوح در بازی دیده می‌شود. این دقت بالا صرفا در فضاسازی محدود نمی‌شود و سبک مبارزه‌ای بازی نیز شباهت‌هایی را با سبک مبارزه در چین باستان دارد.

اگر به دنبال یک بازی دو بعدی مبارزه‌ای سریع هستید که باس فایت‌های زیبا و متنوعی را به شما ارائه دهد، Bladed Fury یکی از بهترین‌ انتخاب‌های شما برای این سبک از بازی در سال 2018 به حساب می‌آید. فضاسازی‌های شرقی و دقیق بازی، حس و حال متفاوتی را به شما الحاق خواهد کرد که به این زودی‌ها آن را فراموش نخواهید کرد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: i3 Sandy Bridge Dual Core or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Controller recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: i5 Sandy Bridge Dual Core or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

This is a classic Chinese fantasy 2D action game, based on Chinese history, mythology with a dash of surrealism in the mix. At the beginning of the Warring States Period, Tian, an officer under Duke Kang of Qi, set a trap that killed the Duke, exiled Ji, the younger princess, and put Shu, the elder princess, under house arrest. This event established the Tian family as the ruler of Qi. Ji tried to seek justice, but failed repeatedly. During her journey, she encountered ancient deities like Hou Yi and Jingwei, who helped her obtain the powers of Soul Slivers, and eventually returned to the Palace to finish what she started.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.