یحیی رحیمی

جزئیات بسته الحاقی Fortnite Frozen Legends Pack فاش شد

یحیی رحیمی 2 دی 1397 بدون دیدگاه
922 بازدید

بازیکنان Fortnite یک باگ جالب در بازی پیدا کرده اند که باعث نشان دادن بسته الحاقی Fortnite Frozen Legends Pack قبل از تاریخ انتشار خود می شود. قرار بود این بسته که شامل سه لباس و سلاح های عجیب و غریب است در تاریخ 24 دسامبر منتشر شود اما انگار بازیکنان Fortnite عجول تر از بقیه هستند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، با جلوکشیدن ساعت سیستم خود می توانید بسته Fortnite Frozen Legends Pack را به قیمت 25 دلار یا 20 پوند خریداری کنید. همان طور که در اسکرین شات مشاهده می کنید، این بسته همراه لباس منجمد غارنوردی و قفس فلزی منجمد است. لباس شوالیه قرمز منجمد و همچنین زره محافظ قرمز منجمد و دیگر آیتم های جورواجور در این بسته گنجانده شده است و در دسترس خرید هستند.

تمامی این آیتم ها تنها در حالت Battle Royale Mode بازی Fortnite در دسترس هستند. در خبر دیگری از بازی؛ Epic Games تخفیفات سال نو میلادی و کریسمس را شروع کرده است و تمامی نسخه های Save the World با تخفیف 50 درصدی در اختیار خواهان بازی خواهد بود. با این حساب ارزان ترین نسخه که نسخه استاندارد است با قیمت 20 دلار در دسترس دانلود است.

گفته می شود که نسخه Save The World بازی در روزهای خاصی از سال دیگر میلادی رایگان خواهد شد و تا آن زمان باید حداقل 20 دلار برای تجربه آن بپردازید. Save The World حالت استاندارد بازی Fortnite است که می توانید تله ها و راه های برای گذشت از دیگر بازیکنان و زامبی ها بسازید و دنیا را از دست موجودات عجیب و خطر نابودی نجات دهید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.