دانلود بازی Below برای PC
دانلود بازی Below برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Below برای PC

پارسی گیم 26 آذر 1397 2 دیدگاه
10,438 بازدید

دانلود بازی Below برای کامپیوتر

Below یک بازی ماجراجویی است که شما را به کاوش و جستجو در یک جزیره‌ی متروکه و خطرناک دعوت می‌کند. دوربین بازی همانند بازی‌های استراتژی، از بالا است اما شما تنها یک شخصیت را کنترل خواهید کرد. فضای بازی بسیار تاریک و مرموز است و شما در بازی باید در محیط‌‌های پیچ در پیچ و پرتله‌ی بازی، به دنبال کشف اسرار این جزیره باشید. گیم‌پلی بازی بسیار سخت و چالش‌برانگیز است و می‌تواند در بخش‌هایی از بازی تا مدت طولانی شما را درگیر خود کند. این بازی مستقل، المان‌هایی از بازی‌های نقش‌آفرینی نیز دارد و توسط Capybara Games بالاخره پس از گذشت 5 سال پس از معرفی آن، روانه‌ی بازار شده است.

شخصیت اصلی بازی به عنوان یک مبارز معرفی می‌شود که قصد دارد محیط‌های خطرناک بازی را کاوش کند اما تمرکز اصلی بازی بیشتر بر روی بقا این شخصیت است تا بر روی گشت‌وگذار در محیط. کشته شدن در این بازی، دائمی است و هیچ‌گونه ذخیره‌سازی در آن وجود ندارد؛ به این معنی که اگر شما هرجای بازی باشید، یا یک بار مردن باید بازی را از ابتدا شروع کنید. مبارزات بازی نیز بسیار سخت اما متعادل‌سازی شده است که چالش بسیار بیشتری را برای زنده ماندن در مقابل شما قرار می‌دهد. شما در طول بازی، باید از تله‌های خطرناکی عبور کنید و با دشمنان زیادی مبارزه کنید اما مشکل اصلی، یک موجود سایه‌ا‌ی مرموز است که در کل بازی شما را دنبال می‌کند. نقشه‌ی بازی به طور مدام به صورت تصادفی تغییر می‌کند و تله‌های مختلفی را در بخش‌های پایین‌تر در مقابل شما قرار می‌دهد. هیچ‌گونه راهنمایی برای شما در بازی وجود ندارد و تنها یک حرکت اشتباه کافی است تا به کشته شدن شما ختم شود. شما برای آنکه کلیت بازی را یاد بگیرید، دفعات زیادی را در همان ابتدای بازی خواهید مرد اما اگر با حوصله و زمان زیاد به تجربه‌ی بازی بپردازید، می‌توانید بدون مردن با همان اولین امتحان، بازی را به پایان برسانید. محیط‌های متنوعی در بازی وجود دارد و شما صرفاً به گشت‌وگذار در دخمه‌ها نخواهید کرد که این تنوع محیط در بازی، جذابیت زیادی را به آن اضافه می‌کند. موسیقی‌های بازی هم متناسب با فضا و محیط‌های بازی است و به مرموزی و اسرارآمیز بودن آن اضافه می‌کند.

اگر به دنبال یک بازی بسیار چالش‌برانگیز و دشوار هستید که شما را درون فضاهایی با اتمسفر تاریک و مرموز ببرد، Below تجربه‌ای جذاب و هیجان آور است که صبر و حوصله‌ی شما را محک خواهد زد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (With Platform Update for Windows 7)
Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 550 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 750 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Below is an action-adventure roguelike video game developed by Capybara Games. It was initially to be published by Microsoft Studios for Microsoft Windows and Xbox One but later was published by the developer Capybara Games. The game was announced during Microsoft’s E3 2013 press event, and was indefinitely delayed in mid-2016 when Capybara pivoted to polish the game instead of rushing it out. It was released on December 14, 2018.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad77

    مهمان

    آقا دمتون گرم عالیییییییی بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohammad77

    مهمان

    agha dametoon garm khodaiee bazish harf nadasht alii ham ejra shod merci

    پاسخ دهید