Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی هشتم

کیوان آمیرزاده 7 آذر 1397 بدون دیدگاه
1,220 بازدید

در این مقاله قصد داریم تا به شما در کامل کردن چالش‌های هفته‌ی هشتم فصل ششم بازی Fortnite، همراهی کنیم. چالش‌های این هفته از جذابیت بیشتری نسبت به هفته‌ی قبل برخوردار هستند که کامل کردن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: از Lonely Lodge و Retail Row در یک بازی دیدن کنید).

این چالش بسیار زمان‌گیر است و در 5 مرحله‌ی نه چندان آسان در دسترس شما قرار می‌گیرد. هرچه به مراحل جلوتر نزدیک شوید، چالش‌ها سخت‌تر می‌شوند و شما باید زمان بیشتری را صرف کامل کردن این چالش کنید. این چالش در مودهای LTM راحت‌تر کامل می‌شود اما در بهترین حالت هم 5 بازی طول می‌کشد تا بتوانید این چالش را کامل کنید.

Fortnite

2- جلوی تابلوی ماهی در 7 مکان اسم دار مختلف، برقصید.

در مکان‌های اسم داری که بر روی عکس مشخص شده است، تابلوهایی که ماهی بر روی آن قرار دارد را می‌توانید مشاهده کنید. در 7 مکان مختلف در مقابل این تابلوها برقصید تا این چالش را جلو ببرید.

3- با Six Shooter یا Heavy Assault Rifle دو نفر را بکشید.

در این چالش سعی شده است تا بازیکنان را به استفاده از اسلحه‌های جدیدی که به بازی اضافه شده است تشویق کند. کافی است که با این سلاح‌های جدید، دو نفر را بکشید تا چالش شما پیشرفت کند. اسلحه‌ی AK47 در بازی، از نوع Heavy Assault Rifle به حساب می‌آید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- در 3 Clay Pigeon Shooter‌ های مختلف، امتیاز 3 را دریافت کنید.

این چالش در فصل قبلی نیز وجود داشت و برای بار اول در این فصل نیز قرار گرفته است. شما باید به مکان‌های مختلف پرتاب دیسک بروید و با فعال کردن آن‌ها، اهداف موردنظر را از بین ببرید. اگر از بازیکنان فصل قبلی هستید، کامل کردن این چالش اصلاً برای شما سخت نخواهد بود اما اگر تابه‌حال این چالش را انجام نداده‌اید، ممکن است چندساعتی را درگیر آن باشید.

5- در یک اتومبیل دلخواه، Trick Point دریافت کنید (250 هزار امتیاز).

شما می‌توانید سوار هریک از اتومبیل‌های بازی که دوست دارید شوید و با پرش از روی سکوهای مختلف، 250 هزار امتیاز را دریافت کنید. این چالش بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است و کامل کردن آن اگر هم کمی وقت‌گیر باشد، لذت‌بخش است. بهتر است سراغ اتومبیل‌های چهار چرخی بروید که اخیراً به بازی اضافه‌شده‌اند چراکه جمع‌آوری امتیاز بر روی این اتومبیل‌ها ساده‌تر است.

6- از 4 مکان اسم‌ دار مختلف در یک بازی دیدن کنید.

این چالش را با چالش اول می‌توانید به دست آورید اما سعی کنید تا به سراغ مود Squad بروید تا پراکندگی بازیکنان کمتر باشد. Retail Row، Tomato Temple، Lonely Lodge و Wailing Woods چهار مکان نزدیک به هم هستند و می‌‌تواند انتخاب خوبی برای کامل کردن این چالش باشد.

Fortnite

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: از Grappling Hook استفاده کنید).

در این چالش صرفاً باید از آیتم‌های خاصی استفاده کنید که وقت آن‌چنان زیادی را از شما نمی‌گیرد مگر آنکه نتوانید این آیتم‌ها را پیدا کنید. با کامل کردن مرحله‌ی اول، مرحله‌ی بعدی باز می‌شود و دقت داشته باشید که نمی‌توان چند مرحله از یک چالش مرحله‌ای را در یک بازی کامل کرد.
درنهایت ستاره‌ی مخفی این هفته در Flush Factory بر روی سقف یکی از خانه‌ها قرار دارد که مکان دقیق آن را می‌توانید در عکس مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.