راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل ششم - هفته‌ی هفتم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی هفتم

کیوان آمیرزاده 7 آذر 1397 بدون دیدگاه
1,010 بازدید

در این مقاله می‌خواهیم تا شما را در کامل کردن چالش‌های هفته‌ی هفتم فصل ششم، همراهی کنیم تا بتوانید Skin مربوط به چالش‌ها را دریافت کنید. بسیار از چالش‌های این هفته، در هفته‌های قبلی یا فصل‌ها قبلی وجود داشته‌اند که گرفتن آن‌ها را راحت می‌کند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- هفت جعبه‌ی مهمات را در یک بازی، باز کنید.

قبلاً روش گرفتن این چالش را توضیح داده‌ایم و فعلاً یکی از روش‌های ساده، بازی در مود Squad است. بازیکنان در این مود از پراکندگی کمتری برخوردار هستند که باعث می‌شود که دشمنان کمتری در مقابل شما قرار گیرند. در این مود به راحتی می‌توانید این چالش را با گشتن در چند محیط نزدیک به هم کامل کنید.

Fortnite

2- به میزان 500 واحد به سر دشمنان آسیب برسانید.

در این چالش، توانایی شما در هدشات کردن دشمنان بیشتر می‌شود. وارد مودهای LTM شوید و با استفاده از یک اسلحه‌ی Sniper، به راحتی در یک بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید. البته کامل کردن این چالش اصلاً سخت نیست و با هر سلاحی می‌توان به‌سرعت این چالش را به پایان رساند.

3- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در یک بازی به میزان 300 واحد به دشمنان آسیب برسانید).

در این چالش، توانایی بازیکنان در بخش مبارزات و بقا در محیط بازی، محک زده خواهد شد. شما باید به میزان 300 واحد در یک بازی به دشمنان آسیب‌رسانی کنید تا مرحله‌ی بعدی چالش در بازی بعدی برای شما نمایان شود. دقت کنید که نمی‌توان چند مرحله‌ را در یک بازی به اتمام رساند.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: 50 درخت را نابود کنید).

مراحل این چالش نسبت به چالش‌های مرحله‌ای گذشته، جدید است اما جذابیت خاصی ندارد. با نابود کردن 50 درخت، شما وارد مرحله‌ی بعدی می‌شوید و چالش‌هایی شبیه به این چالش را باید کامل کنید. دقت داشته باشید که در منطقه‌ی Dusty Divot فرود نیایید چراکه با وجود درخت‌های زیاد، زمان بسیار طولانی را برای قطع ده درخت در این محیط باید سپری کنید. سعی کنید درخت‌های کوچک را نابود کنید تا وقت زیادی از شما برای کامل کردن این چالش گرفته نشود.

5- در هنگام فرود، از حلقه‌های معلق عبور کنید (20 عدد).

مکان این حلقه‌ها در هنگام خروج از اتوبوس، کاملاً مشخص و واضح است و این چالش می‌تواند زمان بسیار زیادی از شما را برای کامل کردنش بگیرد. این چالش جذابیت خاصی ندارد و صرفا برای سخت‌تر شدن گرفتن Skin مخصوص چالش‌های این فصل در نظر گرفته شده است. به صورت عادی بازی خود را انجام دهید و در یک یا دو روز می‌توانید این چالش را کامل کنید.

6- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: خوردن 5 عدد سیب).

هفته‌ی ششم و هفتم بازی، پر از پالش‌های مرحله‌ای است که در هفته‌ی هفتم، این چالش‌ها هیچ جذابیتی ندارند. کافی است تا پنج سیب بخورید تا مرحله‌ی بعدی چالش برای شما باز شود و 4 مرحله‌ی خسته‌کننده‌ی این چالش نیز کامل شود.

Fortnite

7- سه دشمن را در Pleasant Park بکشید.

یکی از قدیمی‌ترین انواع چالش از زمان آمدن Fortnite، همین چالش است که فکر نکنم کسی باشد که تا به حال این گونه چالش‌ها برایش جذابیت یا جدیدی داشته باشد. وارد بخش Solo شوید و با فرود در این منطقه، در یک یا دو بازی به راحتی این چالش را کامل کنید. سعی کنید در مکان‌هایی فرود بیایید که صندوق‌هایی در نزدیک آن باشد تا به سرعت بتوانید اسلحه‌دار شوید.

در نهایت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که در نزدیکی Leaky Lake می‌توانید آن را پیدا کنید و Skin زیبای بازی را با کامل کردن تمام چالش‌های این هفت هفته، دریافت کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.