دانلود بازی KURSK برای PC
دانلود بازی KURSK برای PC پارسی گیم

دانلود بازی KURSK برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1397 بدون دیدگاه
11,673 بازدید

دانلود بازی KURSK برای کامپیوتر

KURSK یک بازی ماجراجویی است که با یک دوربین اول شخص، یکی از مهم‌ترین وقایع نظامی روسیه را در بیست سال اخیر روایت می‌کند. KURSK اولین بازی است که به طور کامل یک حادثه‌ی نظامی را تبدیل به بازی می‌کند و تمام جزئیات داستانی بازی، بر اساس اسناد واقعی است و تقریبا هیچ بخشی از بازی سرخود و بی منبع در بازی قرار نگرفته است. شما در نقش یک جاسوس، در زیردریایی روسی به دنبال جمع آوری اطلاعات اتمی مربوط به این زیردریایی هستید و باید اسرار زیادی را جمع آوری کنید. این بازی توسط Jujubee S.A توسعه پیدا کرده است و داستانی نسبتا جالب را به شما ارائه می‌دهد.

بازی در یک دوربین اول شخص جریان پیدا خواهد کرد و شما باید به صورت مخفیانه به جمع‌ آوری اطلاعات مختلفی بپردازید. بخشی از اطلاعات شما، از طریق صحبت با شخصیت‌های حاضر در این زیردریایی تامین می‌شود. در هنگامی جمع آوری اطلاعات محرمانه، بعضی مواقع باید وارد بخش‌هایی شوید که اجازه‌ی ورود به آن‌ها را ندارید و باید تمام تلاش خود را برای پیدا نشدن توسط محافظان، انجام دهید. در طول بازی، شما باید تصمیم‌های مهمی را بگیرید که عواقب این تصمیم‌ها، در طولانی مدت خود را نشان خواهد داد. شما در حین جمع آوری اطلاعات، شاهد وقایعی خواهید بود که دنیا را در آن زمان لرزاند. برقرار کردن ارتباط نزدیک و صمیمی با برخی از کارکنان زیردریایی، بسیار مهم و حیاتی است که تاثیرات خاص خود را بر روی انتخاب‌های شما خواهد گذاشت. در بازی، صحنه‌های خشنی وجود دارد که مربوط به بخش داستانی بازی است و اکشن آنچنان زیادی در بازی وجود ندارد. کار شما بیشتر صحبت کردن با شخصیت‌های کلیدی و پیدا کردن اسناد و مدارک در محیط بازی است که در بعضی مواقع، هیجان بالایی را به بازیباز الحاق می‌کند.

اگر به دنبال یک بازی هستید تا یکی از مهم‌ترین حوادث نظامی را برای شما با شیوه‌ای جالب روایت کند، KURSK به عنوان یک بازی برای بزرگسالان، می‌تواند چند ساعتی از وقت شما را به خود اختصاص دهد. در این بازی نباید دنبال یک گیم‌پلی وسیع و پیچیده باشید و صرفا باید به دنبال یک داستان ناب و نظامی از دنیای واقعی بگردید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670, Radeon R9 380 or equivalent with 2GB of video RAM
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor
Memory: 12 GB RAM
Graphics: For QHD/4K resolutions and VR: GeForce GTX 1080, Radeon RX Vega with at least 6GB of video memory or equivalent
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: SSD for better loading performance

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

KURSK is the first ever adventure and documentary video game inspired by real events. You assume the role of a spy who finds way on the Russian nuclear submarine K-141 Kursk. Your task is to collect secret information about the revolutionary Shkval supercavitating torpedoes. While trying to complete your mission, you become witness to the dramatic events which shook the world at that time.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.