دانلود بازی Steel Rats برای PC
دانلود بازی Steel Rats برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Steel Rats برای PC

پارسی گیم 18 آبان 1397 5 دیدگاه
13,585 بازدید

دانلود بازی Steel Rats برای کامپیوتر

Steel Rats یک بازی پلتفرمر دو و نیم بعدی است که Tate Multimedia آن را توسعه داده است. این بازی تمرکز بالایی بر روی موتورسواری دارد و شما تمام مبارزات و بخش‌های پلتفرمر بازی را، توسط موتور خود انجام خواهید داد. بازی در یک دنیای موازی در سال 1940 جریان دارد و چهار شخصیت متفاوت بازی، در تلاش هستند تا دشمنان شهر را که بیشتر ربات‌های غول آسا هستند را نابود کنند. بازی در دو بخش اکشن و پلتفرمر، قوی کار کرده است و مراحل جذابی را به شما ارائه می‌دهد.

در بازی چهار شخصیت اصلی وجود دارد که اعضای گنگی به نام Steel Rats هستند. شما می‌توانید شخصیت خود را در مواقع دلخواه، تغییر دهید و از قدرت خاص هر یک از این شخصیت‌ها، نهایت استفاده را کنید. هدف شما، نجات دادن Coastal City از دست گروه عظیمی از ربات‌ها است و موتور شما، اسلحه‌ی شما به حساب می‌آید. سلاح‌های متنوعی بر روی موتور شما قرار گرفته است که شما می‌توانید به روش‌های مختلفی به نابود کردن ربات‌ها بر روی سقف خانه‌ها یا تونل‌ها بپردازید. بر روی موتور شما، سلاح‌های متنوعی قرار داده شده است که به شما قابلیت مبارزه در هر موقعیت و فاصله‌ای را می‌دهد. شما قرار است انفجارهای بسیار زیادی را در بازی مشاهده کنید اما بخش پلتفرمر بازی نیز تجربه‌ای قابل قبول و سرگرم‌کننده‌ای را در کنار اکشن بازی به شما می‌دهد. در بازی سعی شده است تا کنترل موتور، نزدیک به واقعیت باشد اما فضای بازی بسیار اکشن است و مسلماً در بخش‌های زیادی از بازی، شما با موتور خود از دیوارهای عمودی بالا خواهید رفت که شباهتی با واقعیت ندارد! اما بخش موتورسواری بازی، بسیار نرم و روان طراحی شده است که بخش پلتفرمر بازی را سریع و جذاب می‌کند.

اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر اکشن هستید که در یک دوربین دو و نیم بعدی، هیجان نسبتاً بالایی را به شما الحاق کند، Steel Rats با تمرکز خود بر روی یک پلتفرمر موتورسواری، تجربه‌ای به‌یادماندنی و ارزشمند را به شما ارائه می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7 or newer
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 / AMD Phenom II X4 940
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 630 / Radeon HD 7570
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Become one of the Steel Rats, a biker gang sworn to protect their city against an invading army of alien robots – Junkbots. Wreck and ride through hordes of enemies, switching between four unique characters as you wreak havoc with the ultimate killing machine; your flame spewing, saw bladed, motorcycle.

Ride in style through the retro futuristic world of Steel Rats™. Set in an alternate version of 1940’s USA, gear up and mount your chromed stallion and save Coastal City from the invading horde of Junkbots. Your motorcycle is your weapon designed to crush your enemies in awesome and stylish ways whilst traversing up, down left and right, over rooftops and through enemy-infested tunnels.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    خیلی ممنون عالی بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام بر شما این بازی با دسته میشه بازی کرد
    ممنون از سایت خوب شما

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سجاد

      نویسنده

      سلام
      بله میشه.

  • Avatar

    حمید

    مهمان

    خیلی ممنون به خاطر سایت عالی تون، اگه میشه بهترین بازی ها توی همین سبک دو نیم بعدی رو بهم معرفی کنید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      پشتیبانی

      سلام
      سپاس در صورت امکان معرفی میکنم