راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل ششم - هفته‌ی اول
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی اول

کیوان آمیرزاده 12 مهر 1397 بدون دیدگاه
1,930 بازدید

بالاخره فصل ششم بازی Fortnite عرضه شد و مکعب بازی، Loot Lake را معلق کرد. در این مقاله می‌خواهیم شما را در کامل کردن چالش‌های هفته‌‌ی اول فصل ششم بازی، همراهی کنیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- سه عدد آیتم Legendary در بازی‌های متفاوت پیدا کنید.

کامل کردن این چالش کار سختی نیست اما برای برخی که شانس خوبی ندارند، ممکن است دشوار باشد. راحت‌ترین راه برای کامل کردن این چالش، کشتن بازیکنان دیگر است اما اگر در کشتن بازیکنان با مشکل روبه‌رو هستید، وارد مود 50 vs 50 شوید. در این مود آیتم‌های بیشتری در چست‌ها وجود دارد و شانس پیدا کردن یک آیتم Legendary بیشتر است.

2- به میزان 150 واحد سلامتی از Cozy Campfire به دست آورید.

برای کامل کردن سریع این چالش راهی جز مود 50 vs 50 بازی وجود ندارد. با گشتن خانه‌های متعدد، به راحتی می‌توانید این آیتم را پیدا کنید. از بلندی خود را پرت کنید تا آسیب ببینید و از آیتم استفاده کنید. در مبارزات این مود هم بازیکنان زیادی از این آیتم استفاده می‌کنند که موقعیت خوبی برای پیش بردن این چالش برای شما حساب می‌شود.

3- چالش‌های مرحله‌ای

برای بار اول چالش‌های مرحله‌ای در دسترس کاربران معمولی قرار گرفته است. این بار چالش‌های مرحله‌ای نسبت به فصل پیش تغییر کرده‌اند و هر مرحله با چالشی متفاوت به سراغ بازی باز می‌رود. در مرحله‌ی اول شما باید یک صندوق را باز کنید. مرحله‌ی دوم نوبت به باز کردن Supply Drop ها می‌رسد که باز کردن یکی از آن‌ها مرحله‌‌ی دوم را کامل می‌کند. مرحله‌ی سوم که سخت‌ترین مرحله است، باز کردن یک لاما است که ممکن است شما را با چالش زیادی رو به رو کند. در هر بازی 3 لاما در نقشه قرار می‌گیرد و پیدا کردن آن‌ها کاملاً به شانس شما بستگی دارد.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- به میزان 500 واحد از شیلد استفاده کنید.

سریع وارد مود 50 vs 50 شوید و از شیلد‌های کوچک و بزرگ استفاده کنید. Chug Jug ها در این مود بیشتر پیدا می‌شوند که کار شما را راحت‌تر می‌کنند. برای صدمه خوردن نیز از دور وارد مبارزات این مود شوید و با کم شدن شیلد، به سرعت آیتم شیلد خود را مصرف کنید.

Fortnite

5-چالش‌های مرحله‌ای (فرود آمدن در مکان‌های مختلف).

مرحله‌ی اول این چالش با فرود در Junk Junction آغاز می‌شود و مراحل بعدی پس از کامل شدن این مرحله و بیرون آمدن از بازی فعلی، به شما نشان داده خواهد شد.

6- زیر ستون‌های چراغ‌ها برقصید.

یکی از چالش‌های جالب این هفته، رقصیدن زیر ستون‌های چراغ است که چالش‌های بازی را از خشکی بیرون می‌آورد. شما این ستون‌ها را در Tilted Towers، Pleasant Park، Lazy Links و Retail Row پیدا خواهید کرد. با آرامش در کنار این چراغ‌ها رقص خود را انجام دهید اما حواستان باشد که بازیکنان زیادی در این مکان‌ها کمین کرده‌اند.

Fortnite

7- دشمنان را در 5 محیط اسم‌دار مختلف بکشید.

کامل کردن این چالش در یک بازی بیش از اندازه سخت است ولی شما به راحتی ‌می‌توانید در مود Due همراه با دوست خود به سراغ مکان‌های متفاوت بروید و دشمنان را بکشید. در این مود بازیکنان کمتر به اطراف خود توجه می‌کنند و با ناک اوت شدن یکی از بازیکنان، یار او به سرعت برای زنده کردن دوستش اقدام خواهد کرد و شما با حمله‌ی سریع به آن‌ها می‌توانید آن‌ها را بکشید. از این طریق به‌راحتی می‌توانید این چالش را در دو الی سه بازی کامل کنید.

در نهایت با کامل کردن تمام چالش‌ها، شما باید ستاره‌ی مخفی را پیدا کنید که مکان آن بر روی صفحه لود هفته‌ی اول به وضوح مشخص است. این ستاره بر روی یک تراکتور است که در عکس کاملاً مشخص است.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.