jonathanofrivia

رضایت سونی برای Cross Platform، شروع با Fortnite

jonathanofrivia 7 مهر 1397 2 دیدگاه
1,291 بازدید

درنهایت سونی به مبارزه خاتمه داد. بازی بین پلتفرمی یا Cross Plaform از امروز به صورت آزمایشی در دسترس کاربران این کنسول است و بتای عموی از امروز برای بازی Fortnite در دسترس کاربران خواهد بود که اجازه می‌دهد کاربران پلی‌استیشن با پلتفرم‌های Android، iOS، Nintendo Switch، XBox one و رایانه‌های شخصی با سیستم‌عامل‌های Windows و Mac بازی کنند. مدیرعامل پلی‌استیشن در این مورد نوشت: ما این رویداد را به عنوان فرصتی برای انجام کامل بررسی‌های مختلف برای ارائه بهترین تجربه Cross Platform در پلی‌استیشن می‌دانیم، درحالی‌که تجربه کاربری از نظر فنی و اجتماعی را نیز در نظر داریم.

Fortnite

بعضی‌ها می‌گویند این سیاست برای مسائل مالی است و بسیاری از ناشران از جمله Bethesda تأثیر زیادی در تحت‌فشار گذاشتن سونی برای ایجاد این تغییر داشتند. البته توسعه‌دهندگان دیگری مانند Psyonix قبلاً گفته بودند که این تغییرات می‌تواند باعث جلوگیری از پایان کار آن‌ها شود. اطلاعاتی در مورد نحوه کار این بتا یا ثبت‌نام کردن در آن وجود دارد که اعلام شده که تنها محتویات غیر انحصاری انتخاب‌شده به صورت Cross Platform قابل بازی خواهد. همچنین باید اشاره کرد که این موضوع تغییری در صنعت بوده که سونی نمی‌توانست آن را نادیده بگیرد.

آقای Kodera در این مورد گفت: امروزه قابلیت Cross Platform در جامعه برای یعنی بازی و تجربه بازیکنان اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و به رسمیت شناختن این قابلیت تکمیل‌کننده تحلیل در مکانیک کسب‌وکار موردنیاز برای اطمینان از اینکه تجربه کاربران Playstation در حال و آینده بدون تغییر باشد و ما به دنبال راه‌اندازی این قابلیت هستیم.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    بهروز

    مهمان

    سلام
    یعنی از این به بعد بازی های سونی برای کامپیوتر و اکس باکس هم ریلیس میشود؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بهروز

      پشتیبانی

      سلام
      احتمالا اینطور باشه